Annikken Moer

Autorisasjon (1984)

Annikken Moer er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Annikken Moer

Empatisk, gir av seg selv. En dyktig lege.

Jeg har aldri møtt en så empatisk lege. Hun sendte meg videre til spesialister og jeg fikk hjelpen jeg trengte på alle vis. Beste legen som finnes i Oslo det er jeg ikke i tvil om. Hun ringte til sykehus og hjalp meg også på sine egne fridager. All ventetid er verd denne legen. Hun hjalp meg etter at jeg flyttet fra Oslo, snakket med min nye fastlege.

Oppfølging og personlig omtanke godt utover hva man kan forvente

Har vært pasient selv i snart to år, mens resten av familien har hatt henne som fastlege i 5-6 år. Opplever Moer som en lege med genuin omtanke for sine pasienter samtidig som hun er praktisk og realitetsorientert. Får en langt grundigere behandling enn det jeg har opplevd hos noen annen fastlege og stoler fullt og helt på henne. Opptatt av å få frem hele bildet og flink til å stille spørsmål om ting jeg selv ikke alltid har tenkt at kunne være relevant for situasjonen.

Opplever ikke lenger forsinkelser som en ulempe etter at hun flyttet over til Magnat og begynte å ta kun tre pasienter i timen (mot fire før).

Verste kundeservice noensinne

Denne legen har tatt på seg mer enn hun evner og det resulterer i ekstreme ventetider. Men har du timevis til overs, så vær så god! Heller ikke tilgjengelig på telefon.

Annikken Moer er en helt fantastisk lege

Ja man må vente lenge til tider og jeg har selv ventet to timer, men jeg syns absolutt det er verdt det. Kan skjønne at det er vanskelig og frustrerende for de med jobb, barn, parkometer som går ut osv. Selv er jeg student så for meg er det ikke noe problem, så lenge jeg vet at når jeg endelig kommer inn blir jeg møtt av en lege som virkelig vil hjelpe deg, som ser deg, lytter til deg og til og med leser deg uten at du har sagt noe. Hun virker genuint interessert i sine pasienters problemer. Etter alt for mange negative, uhyggelige leger som bagatelliserer problemene dine og nesten har på stoppeklokke for å ta tiden på deg er det fantastisk å vite at jeg nå har funnet Annikken Moer. Jeg anbefaler henne til absolutt alle jeg kjenner og har til og med venner som har byttet til henne og er veldig fornøyd. Hun gjør virkelig det lille ekstra for sine pasienter. Til deg som møtte Annikken med hansker og munnbind så er jeg ganske sikker på at hun hadde en god grunn.

Ikke fornøyd

Jeg kom ti minutter for sent til timen hos henne, og fikk derfor ikke tid til å gjøre det jeg skulle. Grunnen til at jeg kom for sent, var at legekontoret ikke hadde oppdatert adressen sin på nett. Annikken gjennomførte hele konsultasjonen med plasthansker og munnbind på. Hun håndhilste på meg med plasthanskene og det var vanskelig å høre hva hun sa bak munnbindet. Jeg var ikke syk, jeg skulle bare til en vanlig legesjekk... Hun fremstod som skjør, lite hyggelig og lite seriøs. Jeg ønsket å ta en blodprøve for å finne min blodtype, da dette er relevant for mitt yrke. Dette synes ikke Annikken var relevant, og nektet og gjøre det. Da jeg var ferdig hos henne, hadde jeg ikke fått gjort noe av det jeg skulle. Jeg skiftet fastlege så fort jeg kom ut derfra, og er nå meget godt fornøyd med min nye!