Mikkel Mundal

Autorisasjon (1987)

Mikkel Mundal er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mikkel Mundal

Faglig dyktig, lyttende og konstruktiv. Ser meg.

Faglig dyktig, lyttende og konstruktiv. Ser meg som pasient. Har full oversikt over historikken min. Setter i gang prosesser raskt, og tar mine innspill på alvor.

En lege som lytter og ser deg

Mikkel har det helt sikkert travelt, for han har mange pasienter. Men han virker aldri slik. Han har alltid tid og han LYTTER. Han er også flink til å henvise og å slåss på dine, pasientens, vegne.

Godt fornøyd

Lokalene er stusselige, men Mikkel, og kollegaene hans er svært flinke, forståelsesfulle og hjelpsomme.

Dyktig og tillitvekkende

Mikkel Mundal har alltid tid. Han behandler hver pasient med innlevelse og varme. Jeg har hatt ham som fastlege i ni år og blitt behandlet for ulike skader/plager på en dyktig og tillitvekkende måte.

Fin lege

Har hatt Mundal som fastlege i mange år. Er heldig og trenger ham ikke så ofte, men når jeg først har en time hos ham, føler jeg meg i trygge hender. Han er hyggelig og lyttende, flink til å avdramatisere ting og har alltid kunnet hjelpe. Det eneste jeg har å klage på, er at det kan være vanskelig å komme gjennom på telefon til Adamstuen legesenter hvor han jobber.