Mikkel Mundal

Autorisasjon (1987)

Mikkel Mundal er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mikkel Mundal

Landets beste allmenlege

Dr Mundal er uten tvil en av de beste og mest sympatiske allmenpraktiserende leger her i Norge. Han besitter stor faglig kunnskap og har svært gode empatiske evner også. Han har vært min (og etterhvert familiens) lege i over 25 år og jeg har aldri vurdert å bytte lege, uansett hvor i Oslo jeg har bodd. Han tar seg alltid tid til å prate med pasienten, stresser aldri og har en glimrende hukommelse, også i forhold til ting som ikke er direkte medisinsk relatert. Dette tilsammen gir et meget troverdig inntrykk av Dr Mundals genuine interesse for sine pasienter. Dette er viktig for et gjensidig tillitsforhold. Eneste minus må være at Legekontoret ikke er tilgjengelig på mail eller nett. Det kan ta lang tid å komme igjennom på telefonen. Nye lokaler hadde også frisket opp :) Men det er egentlig bare kosmetisk. Det er innholdet som teller!

Den beste fastlegen i Oslo!!

Mikkel tar seg tid og hører på hva du har å fortelle, selvom neste pasient venter. Han har alltid gitt meg gode råd, og argumenterer godt med gode faglige kunnskaper.
Jeg annbefaler han på det sterkeste!! Byttet for noen få år siden og dette er noe helt annet enn hvordan min forrige lege var.

Imøtekommende og vennlig

Virket oppriktig interessert i hvordan jeg hadde det, og tok seg tid til å lytte.

Fornuftig og kunnskapsrik

Lett å diskutere med med gode faglige begrunnelser. Alltid hyggelig å bli, flink med ungene.

Forståelsesfull og imøtekommende både faglig og personlig.

Mikkel gir både medisinske og andre råd når man er til konsultasjon. Alltid imøtekommende og viser en oppriktig interesse for deg som person. Soleklar anbefaling fra en som har brukt han som lege i 10+ år.