Mikkel Mundal

Autorisasjon (1987)

Mikkel Mundal er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mikkel Mundal

Flott lege, forferdelig legesekretær

Jeg har gått hos Dr. Mundal i ca ti år, og jeg synes han er en enestående lege. Han tar seg alltid god tid, og hjelper til så godt han kan på alle måter. Desverre ødelegger en av sekretærene på legesenteret mye, da hun viser liten forståelse av alvorlighetsgrad av sykdom, gir helseskadelige "råd", er nedlatende og faktisk begynner å krangle med pasientene (om fraværsregler ved UiO i mitt tilfelle). Så jeg har bare godt å si om Dr. Mundal, men jeg har dessverre aldri møtt en sekretær som er mindre passende til å snakke med pasienter enn en av de på kontoret hans.

Veldig fornøyd med legen min

Han er alltid hyggelig og imøtekommende hva det enn skulle gjelde! Jeg føler meg sett og ivaretatt, og han tar pasientene sine på alvor. Han virker jordnær og til å stole på. Det er heller ikke vanskelig å få time hos han. Jeg vil anbefale han på det varmeste.

"mann på rett plass"

Møter deg med respekt, lytter, gir råd, det er det jeg har behov for. Legger seg på samme "nivå" i kommunikasjonen som pasienten.

Dyktig og hyggelig lege

Bra og effektiv service, samt god mellommenneskelig forståelse.

Lang ventetid

Liker Mundal som lege og har hatt han i snart ti år. Godt under ett besøk i året, og har vært fornøyd med behandlingen hvert gang. Men...vær forberedt på å sitte i venterommet en stund. Når jeg skriver dette er det 35 minutter siden jeg skulle vært inne og slik har det dessverre vært de siste ganger. Samboer bruker samme lege og rapporterer det samme.