Mikkel Mundal

Autorisasjon (1987)

Mikkel Mundal er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mikkel Mundal

En god lege

Mikkel er en av de mest dyktige, omsorgsfulle og genuine fastlegene jeg har møtt. Jeg har en jobb som innebærer mye samhandling med ulike fastleger og han er en av de beste. Dr mundal er både min og min manns fastlege og vi har fått eksepsjonell hjelp. I tillegg er legesekretærene er ualminnelig hyggelige og behjelpelige.

Vanskelig vurdering

Mundal er en empatisk lege som aldri moraliserer eller "bedømmer" deg som pasient. Han er fagelig dyktig og fortjener all ros for sin måte å behandle sine pasienter på.

Som noen andre her har skrevet før meg, har jeg også erfart at han er litt rask med å konkludere uten videre utredning, noe som førte til unødvendige komplikasjoner i mitt tilfelle.

Har erfart dette litt for mange ganger og vurderer derfor å bytte lege.
Det er med tungt hjerte fordi Mundal er helt klart den mest sympatiske legen jeg noen gang har møtt.

Flink, men kan bli bedre!

Har brukt denne legen i flere år, vært ganske fornøyd, men vurderer å bytte. Føler han bagatelliserer reelle bekymringer og blodprøvesvar. Det sitter langt inne skal man få en henvisning til ekstra utredning for noe.

Topp lege,

har gått hos Mundal gjennom mange år, imøtekeommende, lytter, forklarer, bryr seg om, Aldri redd for å snakke med han om personlige problemer, det føles som en kamerat som vil hjelpe. Takk, Mikkel !

Kjenner ikke igjen legen i disse beskrivelsene

Valgte denne legen nettopp pga disse positive anmeldelsene av ham, men føler ikke at det er samme lege jeg går til..
Har vært hos ham to ganger nå, pga bla.a nervesammenbrudd og "møtt veggen", hvor jeg gjerne vil ha en gradvis sykemelding tilbake i jobb. Noe han svært motvillig har skrevet ut, da han virker som han er mer opphengt i sine egne sykemeldingsstatistikker, enn mine faktiske behov.
Jeg har vært svært lite sykemeldt tidligere, og skjønner ikke hvordan han kan undergrave meg og min kunnskap om egen psyke, når han både har sett tidligere journal og møtt meg kun to ganger, hvor jeg har gått frustrert og gråtende fra kontoret hans.
Jeg er ingen "naver" og vil heller ikke bli behandlet som en!!