Maria Ljubica Petrov

Autorisasjon (1998)

Fornebuporten Legesenter DA Telefonnummer67 14 90 4467 14 90 ...
John Strandruds vei 14 1360 Fornebu
Maria Ljubica Petrov er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Maria Ljubica Petrov

De beste!!!

Familien min og jeg har hatt Maria som fastlege i åtte år, og har aldri opplevd noe negativt hverken fra hennes side, vikarenes side eller den flinke, hyggelige og hjelpsomme sekretæren hennes. Både barna og vi voksne fikk alltid god hjelp og følte oss trygge og godt ivaretatt. En gang tok Maria meg imot etter arbeidstiden hennes når det hastet som mest. Dette var også takket være den fantastiske og hjelpsomme sekretæren hennes som snakket direkte med Maria og fikk meg inn. Og hvis Maria ikke er der, kan man alltids møte på en pålitelig og flink vikar.

Flink lege, men lite immøtekommende sekretær

Jeg har ikke hatt Dr. Petrov som fastlege lenge, har kun møtt henne ved et par anledninger, men så langt har jeg har et svært godt inntrykk av henne. Sekretæren har jeg derimot opplevd som lite profesjonell og imøtekommende.

great doctor

Maria Petrov is a very professional, thoughtful, and helpful doctor. She takes her time to listen to my concerns, is to the point in answering questions, and helps me in every way possible. I am very happy with her as my family physician.

Bra lege

Flink og spør flere spørsmål for å avklare saken. Man kan være sikker at hun har vurdert alle muligheter.

Lang ventetid, både for å avtale en time og når man venter på sin avtale. Ingen resepsjon. Men de sa at det blir omorganisering i fremtid.

Alltid vikar

Har aldrig fått möjligheten att möta Maria då jag alltid får en vikarie som jag (tyvärr) inte är intresserad av ska urföra undersökningar på mig.

Sist fick jag betala bara för att vända i dörren när hon inte var till stede. Sykt dårligt å ikke få beskjed om vikar, når det står på timeavtalen att det er Maria som skall ta emot meg.

Hade gärna sett fram emot att möta min fastlege Maria.