Maria Ljubica Petrov

Autorisasjon (1998)

Fornebuporten legesenter DA Telefonnummer67 14 90 4467 14 90 ...
John Strandrudsv. 14 1360 Fornebu
Maria Ljubica Petrov er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Maria Ljubica Petrov

Den beste legen ever!!!!

Jeg har hatt Maria som min fast lege i rundt 6-7 år. Maria er utrolig dyktig lege som tar seg god tid til pasienter, lytter og gir alltid hjelpende hånd når det trengs. Hun er alltid positiv, blid og kommer med mange gode råd og tips. Hun tar pasientene sine på alvor. Jeg digger henne-anbefaler henne på det sterkeste.
Må også si at vikarlegen som hun hadde nå var den beste vikaren hun hadde. Utrolig dyktig lege som kan virkelig sitt felt, veldig avslappende, man blir hørt og anbefalt ting samtidig som han fleiper litt i samme sleng.
Sekretæren er alltid blid, hyggelig og hjelpsom, prøver å imøtekomme så langt det lar seg gjøre.
Topp service til enhver tid.
Jeg er utrolig takknemlig over jobben alle gjør;)

Dårlig

-Spesiell dialekt og snakke så fort !

-Forsinkelse !

-Lang venteliste!

-Har ikke labratoar eller ekspeditor , til blodprøve man må reise til FRUST så må ha en dag fri fra jobben!

-Jeg hjar byttes på grunn av flytting til Oslo og byttes igjen med en gang når møtes hen og hennes uttryk !

Dessverre umulig å avtale tid

Jeg har dessverre aldri møtt min fastlege som jeg byttet til for fire mnd siden. Jeg har forsøkt ved tre anledninger, men har hatt dårlig erfaring med resepsjonist over telefon. Byttet fastlege grunnet flytting til Oslo, men kunne like gjerne beholdt han jeg hadde på Hamar.. det hadde vært lettere!

Trygg, kunskapsrik och sympatisk

Jag är så tacksam över att ha fått Maria som läkare. Efter att ha gått hos en annan läkare en lång stund och i ett år försökt hitta varför jag haft ont i magen, så fick jag äntligen hjälp så fort jag bytte till Maria. Hon har snabbt och målmedvetet hittat mitt problem så jag nu äntligen kan få hjälp.

Hyggelig og dyktig vikar

Kjempeflink og dyktig vikar. Siste gang så var jeg hos en ung mann som tar pasienter på alvor...tar god tid på å undersøke og lytte på folk. En veldig hyggelig opplevelse...Anbefales på det sterkeste.