Brynjar Reberg

Majorstuhuset legegruppe DA

Autorisasjon (1987)

Brynjar Reberg er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brynjar Reberg

Flink til å se rett i øyne

Hele tiden trodde jeg at jeg har blitt tatt på alvor og hørt. Jeg hadde inntrykk om at jeg hadde en grei fastlege. Men, beklagevis, måtte byttes underveis.

Empatisk og kunnskapsrik

Jeg har hatt Reberg som lege i mange år, og alltid vært utrolig fornøyd. Han er den første legen jeg har hatt en ordentlig god opplevelse med. Han fremstår varm og empatisk, oppleves å ha god tid til tross for at tiden er knapp, og er veldig kunnskapsrik. Har alltid følt meg i veldig trygge hender hos Reberg og vil anbefale han videre til andre på det sterkeste. Hadde jeg ikke flyttet ville jeg gått til han i mange år til.

Lyttende og flink lege

Jeg er ny pasient hos Brynjar Reberg og allerede etter første møte virker han som en tillitsvekkende lege som møter deg lyttende og empatisk. Jeg har ingen betenkeligheter mot å anbefale han til andre som fastlege.

Trygg

Dr. Reberg er tålmodig og tok alltid nok tid til å høre hva pasienter sier. Han er en veldig god lege, med mye erfaring og noen ganger følte jeg at jeg burde ikke vente for spesialisten da Reberg ga meg riktig diagnose (spesielt da det er relatert med barna mine), men han alltid vil at man føler seg sikker og trygg.

Lite fleksibel og noe vanskelig

Hadde Reberg i 7 år. Har vært lite syk, så det har vært greit. Det som har vært vanskelig, er at han er svært firkantet og lite fleksibel. Ved å rebestilling av resepter, må man komme inn til ny time(!), selv om jeg har fått resept før. Han har ikke akseptert å skrive henvisninger, selv om vi (jeg eller med barn), har vært der og bedt om det helt spesifikt. Han insisterer at vi heller må følge hans råd, selv om hans råd ikke har fungert.