Brynjar Reberg

Autorisasjon (1987)

Brynjar Reberg er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brynjar Reberg

Vanskelig å få svar på e-konsultasjon

Manglende oppfølging av personale i resepsjonen, ikke veldig høflig og lite profesjonelle. Svarer stygt når du spør om hjelp og veiledning til personen som akkurat har vært i luka eller på telefon. Man føler ikke man blir hørt og får ikke snakke ferdig.

Legene har mye fri,ferie etc slik at det er vanskelig å få time hos legekontor. Jeg har også hatt en del erfaring med at det er vanskelig å nå gjennom til fastlege gjennom e-konsultasjon til legekontoret, disse blir ikke besvart heller. Så om du forventer e-konsultasjon hos dette legekontoret så anbefaler jeg å heller ringe å få satt opp en fysisk time.

Kunnskapsrik og flink

Jeg har hatt Brynjar som fastlege siden 2011 og er veldig fornøyd. Han er svært erfaren og er en flink lege. Da min far ble syk i 2014 byttet han til Brynjar som fastlege. Han fulgte min far gjennom hans sykdomsforløp med stor omsorg og empati.

Tar meg på alvor

Hyggelig mann med god kunnskap og lang erfaring. Fin å snakke med. God til å følge opp ting. Svarer raskt på helsenorge. Anbefales:)

Trygg, vennlig og effektiv

Reberg har vært min fastlege siden jeg flyttet til Oslo i 2012. Han har alltid vært vennlig, oppmerksom og varmt til stede under legetimene. Han er effektiv, profesjonell og tar meg på alvor som pasient samtidig som han bruker sin ekspertise som lege med mange års erfaring. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. :)

GOD TILGJENGELIGHET FOR "NORMALE OPPGAVERRR

+ God tilgjengelighet / kort ventetid
+ Grei oppdatering av prøvetaking m.v

- Liten entusiasme for bruk av spesialisthelse-
tjenesten og tilfeldig oppfølgning av meddelelser
derfra
- Lav prioritet i forhold til arbeidsoppgaver
(ansettelsesforhold?) fra / kon-
takt med offentlige helseinstitusjoner