Brynjar Reberg

Autorisasjon (1987)

Brynjar Reberg er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Brynjar Reberg

Daylight Robbery

Jeg hadde uønsket vekttap og sendte en melding til Dr. Reberg. I meldingen fortalte jeg om mine symptomer, og pga av covid spurte jeg om jeg burde komme inn til undersøkelse. Han svarte få timer senere, han stilte meg få spørsmål og det ville være best at jeg bestilte time. Jeg svarte at jeg bestilte time hos ham dagen etter.

Dagen etter fikk jeg sjokk: jeg fikk regning på 332kr for meldingen (han kalte det e-konsultasjon). Undersøkelsen dagen etter kostet meg 271kr til.

Dette synes jeg er rett og slett “daylight robbery”. Jeg klaget, men han gidder ikke engang å svare.

Flink og tillitvekkende

Dr Reberg har vært min og familiens fastlege i 20 år. Han er hyggelig, faglig oppdatert, grundig og følger opp. Anbefales!

Fantastisk og ryddig lege

Ryddig og utrolig dyktig lege.
Noe forsinkelser må det sies at det er, men min opplevelse er at det er ofte fordi han faktisk tar seg god tid til hver og én som er innom, så det er absolutt tålelig!
Alltid fått akutt-time på dagen v/behov.
Har hatt Brynjar Reberg som lege i 10 år og aldri tenkt på å bytte.

Trygg og fin

En fantastisk lege, imøtekommen og tar meg på alvor.
Jeg kom litt for sent til konsultasjonen, men han tok imot meg likevel og satte av god tid.

Småarrogant lege som burde se pasienten og ikke lommeboken vokse

Tydelig mest opptatt av å tjene penger. Bør jobbe mer individrettet. Virker ikke som han trives i eget yrke.