Cathrine Rossland

Autorisasjon (2004)

Cathrine Rossland er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Cathrine Rossland

Uinteressert

Hun husker ingenting om meg fra gang til gang, og vil bare få de 15 minuttene overstått. Ikke interessert ikke å finne løsninger på problemer.

Solid

Har hatt Cathrine som fastlege i 2 år, og hun er en solid, dyktig lege. Hyggelig er hun også. Det eneste negative er at jeg litt for ofte kommer til vikarer.

Vikaren er ok, men man trenger kontinuitet i fastlegetjenesten, det er jo det som er poenget...:)

Dårlig

Kommer inn 15 minutter for sent, og hun møter meg med at jeg har 10 minutter på meg for da skal hun til lunsj.
Får ikke tid til alt på 10 minutter og da får jeg beskjed om å bestille ny time.
Har ikke tid til å fly til lege tre ganger i uken for å få gjort det jeg skal!!

Sur og likegyldig

Hadde et dårlig besøk hos denne legen. Hun var rett og slett pottesur og ville ikke en gang presentere seg for meg. Slet med et skadet kne og fikk beskjed om at jeg hadde kommet alt for tidlig for å undersøkedet. Dette til tross for store smerter og klikkelyd i kneet i 3 uker. Undersøkelsen av kneet var heller ikke noe å skryte av. Satt på benken og hun tok litt på kneet. Er glad jeg ikke har hun som fastlege.

En av de Beste

Hun kommuniserer godt med sine pasienter, og er dyktig i sin fagelige vurdering.
Samt er hun hyggelig,ialt er jeg meget fornøyd.