Cathrine Rossland

Autorisasjon (2004)

Cathrine Rossland er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Cathrine Rossland

Varm, omsorgsfull og lyttende

Jeg har hatt store medisinske utfordringer det siste året, og har virkelig fått kjenne på kroppen hva det vil si å være syk og trenge hjelp. Da har Cathrine vært gull verdt for meg, og jeg er utrolig takknemlig for at hun er legen min - hun bryr seg, lytter til det jeg har å si, hjelper meg videre med ulike henvisninger og følger opp min situasjon. Jeg kunne aldri hatt en bedre fastlege, og kommer aldri til å bytte. Har aldri opplevd at det er vanskelig å få time, og selv om man noen ganger må vente fordi det er forsinkelser er ikke dette noe legen nødvendigvis kan noe for. Jeg kan virkelig anbefale henne til andre!

Uinteressert

Jeg har opplevd Cathrine Rossland som uinteressert i meg og mine problemer, spesielt når det gjaldt det å få hjelp til psykolog behandling. Hun viste veldig lite innsikt eller kreativitet.

Hyggelig, men med for dårlige kunnskaper

Veldig hyggelig, men jeg har en kronisk sykdom som er nokså vanlig og som hun hadde null kunnskaper om. Hun kunne nesten aldri svare på spørsmål som jeg kom med. En gang måtte jeg selv gå til apoteket for å spørre der om hvilken medisin de anbefalte og så tilbake til legen slik at hun kunne skrive ut resept...
Dårlig oppfølging. Pga min kroniske sykdom måtte jeg ha papirer fra lege til sykehus og Nav. Dette hadde hun elendige kunnskaper om og papirer ble fylt ut feil og feilsendt. Etter 1 år med bare rot så jeg ingen annen utvei enn å bytte fastlege.

En veldig flink, hjelpsom og god lege

Er veldig fornøyd med henne. Hun er veldig hjelpsom, tålmodig og flink til å lytte meg som pasient.

Veldig fornøyd

Det er veldig hyggelig å gå til henne! Hun virker flink..