Elisabeth Johanne Neumann Rødland

Autorisasjon (1996)

Elisabeth Johanne Neumann Rødland er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Johanne Neumann Rødland

Fantastisk flink lege

Elisabeth er flink, rask og effektiv der det trengs, varm, og veldig god til å lytte og se hele mennesket. Sekretæren er flink, imøtekommende og hyggelig. Jeg er så fornøyd, og kommer ikke til å bytte fastlege.

Fantastisk lege

Elisabeth Rødland er en fantastisk lege som virkelig tar sine pasienter alvorlig og med den mest utrolige omteksomme måten. Du blir så godt i varetatt og hjelper deg alltid videre for å få riktig hjelp, hvis en trenger videre oppfølging. Hennes legesekretær er også utrolig flink og hjelpsom. Alltid på tilbudssiden og sørger for rask time.

God lege, dårlig kontor

Elisabeth er en flink og omsorgsfull lege, om du klarer å komme forbi sekretærene og får time. Det er lang ventetid på time hos Elisabeth (1 mnd) og sekretærene er uhøflige og lite hjelpsomme. Veldig synd at det er ansatt så frekke og uprofesjonelle sekretærer, på telefon og ved prøvetaking. Til tross for at jeg er fornøyd med Elisabeth, bytter jeg til et mer profesjonelt legekontor.

Hyggelig men svært opptatt

Sekretærene oppleves ofte svært frekke og kvasse i kommunikasjon med pasienter. Var lenge veldig fornøyd med Elisabeth som fastlege da hun er hyggelig og flink til å lytte til pasienten. Hun er dog en veldig alternativ lege, og har anbefalt alternativ behandling som har gitt forvirring og unødvendig kostnader. Alltid vanskelig å få time, og hun har alltid dårlig tid.

Tilgjengelighetsproblemer

Jeg er ikke selv pasient av denne fastlegen, men min gamle mor på 87 år er det, og da er det naturlig at jeg får høre hvordan ting oppleves. Slik jeg forstår er denne fastlegen en dyktig og hyggelig lege. Det som er problematikken er han hun er fryktelig lite tilgjengelig. Med nesten 2000 pasienter som har henne som fastlege er det ikke bra å være så lite tilgjengelig. Når hun er borte i kortere eller lengre tid og min mor trenger en resept gis det fra ekspedisjonen at jo da det kan hun få man da fastlegen er borte må en annen lege skrive denne ut og da skal de ha penger for dette :( Kan vel ikke si på vegne av min mor at hun ikke er såååå tilfreds men dette går vel egentlig mer på det administrative enn på fastlegen. Ingen tvil her er det et forbedringspotensiale i flere ledd.