Elin Skagestad

Autorisasjon (1989)

Elin Skagestad er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elin Skagestad

Ikke interessert i å høre på pasienten!

Opplevde å måtte vente på henne 40 minutter, og deretter når jeg først blir innkalt så er hun stressa med at jeg skal prate fort, slik at hun kan ta igjen køen den ene pasienten har skapt.

Jeg ble ikke tatt godt imot, og har opplevd flere ganger at av mine 10 besøk, så har hun kanskje hvert behjelpelig på 5 av dem. Avhenger av humøret hennes. Føler det rett og slett er feil å måtte betalte fullpris for en fastlege time der du kun blir snakket til i 20sekunder.

kunnskapsrik og lyttende

En flott lege som tar seg god tid og som er flink med oppfølging. Hun tar deg på alvor og er flink til å henvise videre dersom jeg trenger mer hjelp fra andre instanser.

Til å stole på

Jeg blir alltid tatt godt i mot. Elin har god oversikt og gjør en god jobb. Hun er empatisk, oppriktig interessert. Hun er svært saklig. Du må påberegne noen forsinkelser, da hun tar seg tid til å bruke den tiden det tar i hvert enkelt tilfelle. Kort ventetid på timebestilling, få dager eller på dagen, for å få time. Hyggelig og seriøst legesenter.

Tar ingenting seriøst..

Uansett hva det gjelder er svaret « du må ikke tro på alt du leser i ukeblader « . Diagnoser stilt på diakonhjemmet og Ullevaal sykehus stoler hun ikke på , da de ikke er godt nok dokumentert. Hun er spesialist på alt selv tydligvis, så mr og røntgen bilder er uvesentlig for henne.

Helt grei lege, ikke særlig interessert i deg som pasient

Er lite interessert i å høre på deg. Prøver å kvitte deg raskest mulig. Snill og grei dame, men ikke så god lege.