Elin Skagestad

Autorisasjon (1989)

Elin Skagestad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elin Skagestad

Tillitsvekkende og dyktig

Hele familiens fastlege. Vi er veldig fornøyde med dr Skagestad.
Opplever å bli tatt på alvor og lyttet til.

Rolig lege

Opplever henne som rolig og dyktig. Jeg får alltid legetime raskt og i de 3 årene hun har vært min lege har hun aldri vært borte/sykemeldt. Virker kanskje en smule streng og er veldig avholden mtp antibiotika/tabletter men synes det er helt greit. Ikke vanskelig å be om henvisning til spesialister og ta opp nye ting med henne.

En god lege

Selvom hun iblant er litt forsinka, har jeg alltid følt at hun tar meg på alvor. Hun henviser videre til spesialister hvis det er noe spesielt og gjør en korrekt og grundig undersøkelse. Hun har vært min fastlege lenge og jeg vil ikke bytte.

Ikke behjelpelig

Skagestad kan være smilende til tider, men jeg har hatt henne som fastlege siden jeg var barn (er 20 år gammel nå), og kvaliteten på hennes tjenester går nedover for hvert år som går. Vedkommende virker svært likegyldig, og det eneste hun gjør er å skrive på pc'en og komme med små kommentarer som "Å?", "sier du det?", "jaha?". Hun virker til tider ikke interessert i pasienten, og jeg føler jeg aldri har fått god nok hjelp av henne.

Elin burde så absolutt bli flinkere til å være mer sosial blant pasientene og ta de på alvor. Personlig så jeg meg nødt til å bytte fastlege. Av og til virker det som at hun bare er interessert i penger, da hun ber deg kommer flere ganger når hun kan ta alt samme dagen..

Grundig og trygg

En lege som lytter, tar plager på alvor, sjekker det hun kan der og da og er ikke redd for å be om spesialisthjelp. Blitt meget godt mottat