Geir Sneen

0 av 2000

Geir Sneen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Geir Sneen

Faglig dyktig og tillitvekkende

Jeg har hatt Geir som fastlege siden 2008, og kunne ikke vært mer fornøyd. Han er faglig dyktig, empatisk, og alltid hyggelig å være hos. Han tar meg på alvor og gir gode, veloverveide råd. Jeg føler meg trygg på Geir og hans vurderinger.

Kunskapsrik og vennlig lege.

Stor kunnskap i sitt fag og har en stor forståelse ang psykisk og fysisk sykdom.

Anbefaller på det varmeste at få opplevelsen at gå til Geir!

Man føler seg ivaretatt!

Løser alt!

Dr. Sneen er en utmerket lege. Jeg byttet fra en quack til Dr. Geir, og det er den beste avgjørelsen på lenge. Jeg får den hjelpen jeg trenger; ingen kyniske avslag. Ble også henvist på en veldig god måte. Han hørte på det jeg hadde å si. Stjerne i margen fra meg!!! :-)

En dyktig lege

Har hatt Geir som fastlege i mange år og har bare positivt å si. Jeg bruker Geir som lege og ikke psykolog og har fått den oppmerksomhet og hjelp jeg har forventet og trengt. Har bla hatt kreft ( som han oppdaget) og fikk god og rask hjelp

Trygg og dyktig.

Jeg har hatt Geir som fastlege i ca. 15 år. Det er som regel enkelt å få time innen en uke, evt hastetime i løpet av samme dag. Han svarer raskt på henvendelser
i Pasientsky. Han er effektiv, dermed er det sjelden ventetid for å komme inn til han. I begynnelsen følte jeg meg noen ganger avfeid, dermed var det vanskelig å be om hjelp for det som var mer alvorlig. Når jeg endelig klarte å formidle hvor vanskelig jeg hadde det psykisk, har han virkelig stilt opp!
Han har fått meg til å holde ut de vanskeligste periodene, som jeg ikke trodde jeg ville overleve. Han har gitt meg større forståelse av hvordan angst virker inn på kroppen. Han bryr seg! Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt som pasient.