Geir Sneen

0 av 2000

Geir Sneen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Geir Sneen

Kom til tiden!

Geir fremstår som en kompetent lege, har humoristisk sans, og er serviceinnstilt i ovenfor sine pasienter. Greit å få time fort, og generelt hyggelige folk i resepsjonen og på laboratoriet. Noe man imidlertid bør passe seg for er å komme for sent. Jeg klarte å komme for sent en gang på grunn av forsinket buss, og ringte da for å si ifra og beklage.Men da jeg kom frem, fikk jeg en aldri så liten skjennepreken av ham likevel. Jeg har også overhørt ham skjelle ut en annen pasient som kom for sent en gang, så det er tydelig at dette er noe han ikke tar lett på. Men dersom man kommer til tiden er det hyggelig å være pasient av Geir, og man føler seg greit ivaretatt.

Blandet opplevelse

Har hatt Geir Sneen som fastlege i 4+ år. De siste årene synes jeg han har vært veldig mye borte. Hvis han er tilstede på kontoret er han derimot rask og flink. Ingen ting å utsette på hans kvalifikasjoner. Forbedringspotensiale? Ja, det har alle.. Litt mer sympatisk.. Ikke vær avvisende. Det er en grunn til at man har møtt opp.. Men stort sett ok.

Jeg vil si at jeg bruker Lillegrensen legesenter, ikke Geir Sneen. Man får ofte en annene lege hvis man må ha time på dagen. Det er jo forsåvidt ok..

Mangler evnen til kommunikasjon

Jeg har byttet fastlege etter uttalige legebesøk hvor jeg har gått ut døren og følt meg svært dårlig behandlet. Han har alltid svært dårlig tid, virker totalt uinteressert i det du sier, snakker i munnen på meg, flirer av meg. Veldig usympastisk og uinteressert lege.

Meget god fastlege

Har hatt Geir Sneen som fastlege i 6 år.
Er meget godt fornøyd. Han lytter til det jeg har å si og ser på meg og ikke på datamaskinen. Får alltid raskt time.

Meget bra.

Blir hørt og tatt på alvor! God komunikasjon. Lytter, Aktiv i samtalen. Initiativrik.