Geir Sneen
Mann, 56 år
Har hatt Geir over 20 år som fastlege, legen som fikk tårer når jeg fikk alvorlig sykdom og eller kul , morsomt og min verden beste lege ❤️
Hatt samme fastlege i ca 15 år og føler meg alltid sett og ivaretatt.
Han er rolig og gir god info. Han er alltid blid og positiv.
Doktor Sneen er den beste lege som finns. Han forstår min situasjon slik ingen andre lege gjorde før. Han brukte tiden sin på meg, lyttet og hjalp meg med mine problemer. Jeg anbefaler den sterkeste.
Jeg har hatt Geir som fastlege siden 2008, og kunne ikke vært mer fornøyd. Han er faglig dyktig, empatisk, og alltid hyggelig å være hos. Han tar meg på alvor og gir gode, veloverveide råd. Jeg føler meg trygg på Geir og hans vurderinger.
Stor kunnskap i sitt fag og har en stor forståelse ang psykisk og fysisk sykdom.
Anbefaller på det varmeste at få opplevelsen at gå til Geir!
Man føler seg ivaretatt!
Vis flere...