Kristine Selmer Solbakken

Husebyskogen Medisinske Senter Kvinne, 47 år

Autorisert2000
Ledige plasser 10 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Husebyskogen Medisinske Senter

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo
Kristine Selmer Solbakken er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Selmer Solbakken

For en hyggelig legetime!

Jeg hadde min første time hos Dr. Solbakken igår og det var en fornøyelse. Hun tok god tid til å bli kjent med meg og mine forventningene til en fastlege. Jeg hadde følelsen av at hun var dyktig, varm og vennelig. Jeg er 85 og nesten aldri syk, men gleder meg til neste time når jeg må fornye førekort!

Byttet etter første time

Denne legen var for det første knapt tilgjengelig, og det tok flere legebesøk hos de andre legene på senteret før jeg møtte "min fastlege". Under dette første møtet, som jeg hadde gledet meg til, følte jeg at mine problemer ble latterliggjort, og det var vanskelig å åpne seg for henne. Fikk likevel inntrykk av at hun er faglig dyktig, bare ikke på det mellommenneskelige. Personlig orker jeg ikke de gangene jeg er syk å i tillegg føle meg underlegen som pasient. Derfor byttet jeg lege allerede etter første time.

Faglig dyktig og hyggelig lege

Denne legen har fulgt meg tett gjennom lengre tids sykdom. Jeg har svært sjelden opplevd at hun har vært forsinket. Videre er denne legen svært tilgjengelig, og jeg har alltid fått time samme dag, eller innen få dager dersom det ikke har vært akutt. Hun har også alltid tid til å høre på det jeg har på hjertet, og jeg har aldri opplevd at denne legen haster gjennom timen.

Hun er faglig dyktig, veldig hyggelig, og tar både psykisk og fysisk sykdom på alvor.

Den beste i byen!

Denne legen klarte å hjelpe meg gjennom tøff situasjon. Jeg følte at hun forsto mine problemer, og klarte å hjelpe meg

For lite empati

Denne legen som jeg har besøkt noen ganger gjør at jeg nøler mye for jeg oppsøker henne. Her er det vanskelig å få snakket ut om sine problemer. Nevner du mer enn ett forhold er den militante meldingen: Det får vi ta en annen gang! Hun vil at du skal bestille ny time, og ny time og ny... Det må være vanskelig for henne å danne seg et helhetsinntrykk av pasientene. Hun skulle ta seg noe bedre tid slik at hun ikke risikerer å virke som en lege som skal sette pasienten på plass. Mitt inntrykk er dessverre ikke det aller beste.