Kristine Selmer Solbakken

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo
Kristine Selmer Solbakken er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Selmer Solbakken

Ikke tatt på alvor

Har hvert der flere ganger med min far som er midt i 80 årene og har ulike plager og sykdommer. Blir liksom hver gang vi er der ikke tatt riktig på alvor og bagatelliserer plagene. Slik er det og bli gammel sier stadig. Og midt i timen skjønner jeg hun vil avslutte og sier hun venter neste pasient og går mot døra !!

Overfladisk

Hun har ikke tid til deg! Du får så vide tat opp noe før hun avbryter og sire at du må bestille ny time. Hun snakker nedlatende til deg hvis du tar opp noe hun tydeligvis tar som en fille sak. Har du kroniske ryggsmerter så sjekker hun deg ikke engang, bare sier at du får prøve å gå det av deg! Værste legen jeg har hatt på lenge

Innlevelse og trygghet

En fantastisk fastlege, som jeg er hos ofte, på grunn av sammensatte sykdommer. Alltid tilgjengelig, åpen og lett å snakke med om vanskelige temaer. Flink til å henvise eller selv ta kontakt med andre fagfolk for riktig medisinering. Her blir jeg virkelig sett, en fin kombinasjon av profesjonell distanse og personlig nærhet. Anbefales!

Ikke fornøyd

Følte ikke at jeg ble tatt på alvor og følte meg latterliggjort. Problemet jeg kom med ble bagatellisert og dette gjør at jeg ikke har veldig lyst til å bestille ny time eller dra til legen igjen

I tillegg fikk jeg veldig dårlig inntrykk av legekontoret da jeg på venterommet overhørte resepsjonen sitte å baksnakke og latterliggjøre andre kunder. Ikke veldig profesjonelt.

Svært dyktig og imøtekommende

En svært faglig dyktig lege som ser både symptomer og mennesket bak symptomene. En lege som etter mine erfaringer setter i gang tiltak om videre behandling og henviser ved behov, samt ivaretar pasienten og behandler svært tilfredsstillende også der behandling hos spesialist ikke er nødvendig. Opplever svært liten grad av forsinkelse, og god tilgjengelighet. Har aldri følt at denne legen ikke har tid til meg.