Kristine Selmer Solbakken

Autorisasjon (2000)

Kristine Selmer Solbakken er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Selmer Solbakken

Lite empatisk og fraværende

Virker ikke som at hun bryr seg om deg. Er mer opptatt av å skrive på PC-en og bli ferdig slik at hun rekker neste pasient. Frarådes på det sterkeste. Fakturerer også for alt mulig som ikke andre fastleger gjør. Trist at man må møte slike mennesker i helsevesenet.

Penger er viktigst

Kristine Selmer Solbakken har en ekstremt negativ tone fra første øyeblikk i samtale. Det fremstår som at det viktigste er å bli ferdig så raskt
som mulig og tjene mest mulig penger.

Penger styrer alt

Her tar de maks priser for alle tjenester. Dersom en feks ikke har fått resept som avtalt under konsultasjon, blir en fakturert for dette i etterkant.
De tar betaling for å gi en tilbakemelding etter CT/MR undersøkelser. Dobbelt så dyre tjenester som andre fastleger

Overfakturerer og lite til stedet

Lite forberedt, ikke ordentlig til stede, glemmer at jeg har to barn og diagnose/sykehistorikk. Hører ikke ordentlig etter og undersøker ikke grundig ved fysiske plager. Hun sendte fakturaer for timer som skulle vært dekket (svangerskapsrelatert). Måtte til slutt bytte lege da det toppet seg da hun dobbeltfakturerte en time jeg hadde til datteren min på 2 måneder. Hun mente jeg måtte betale for meg også (vanlig egenandel) fordi hun gav meg ett råd i timen om å også behandle meg fordi jeg ammer (for å unngå å smitte frem og tilbake). Mistet helt tillit til henne og legekontoret, som er lite imøtekommende når det gjelder klage.

Empatisk og flink

Solbakken er dyktig både faglig og i møte med pasienten. Hun møter en med respekt, lytter, og gir svært gode råd om videre behandling og hva en kan gjøre selv. Hun holder trygt i trådene i selv de mest komplekse helsetilstander. Anbefales helt og holdent.