Kristine Selmer Solbakken

Husebyskogen Medisinske Senter
Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo
Kristine Selmer Solbakken er en av 571 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Selmer Solbakken

Overfakturerer og lite til stedet

Lite forberedt, ikke ordentlig til stede, glemmer at jeg har to barn og diagnose/sykehistorikk. Hører ikke ordentlig etter og undersøker ikke grundig ved fysiske plager. Hun sendte fakturaer for timer som skulle vært dekket (svangerskapsrelatert). Måtte til slutt bytte lege da det toppet seg da hun dobbeltfakturerte en time jeg hadde til datteren min på 2 måneder. Hun mente jeg måtte betale for meg også (vanlig egenandel) fordi hun gav meg ett råd i timen om å også behandle meg fordi jeg ammer (for å unngå å smitte frem og tilbake). Mistet helt tillit til henne og legekontoret, som er lite imøtekommende når det gjelder klage.

Empatisk og flink

Solbakken er dyktig både faglig og i møte med pasienten. Hun møter en med respekt, lytter, og gir svært gode råd om videre behandling og hva en kan gjøre selv. Hun holder trygt i trådene i selv de mest komplekse helsetilstander. Anbefales helt og holdent.

Ikke interresert

Dårlig til å lytte på hva problemet er. Avbryter og virker irritert. Bruker kort tid. Gir ikke riktig hjelp. Virker ikke interresert i å løse problemet.

Veldig fornøyd

Jeg føler alltid at jeg og mine problemer blir tatt på alvor. Jeg blir hørt og får hjelp med engang. Alltid hyggelig og imøtekommende. Noen dager har hun dårlig tid og sånn er det bare av og til. Men har ikke følt at dette har gått på bekostning av meg.

Forståelsesfull og faglig dyktig

Jeg har hatt Dr.Solbakken som fastlege i et år nå. Jeg er veldig fornøyd, hun er forståelsesfull, meget effektiv, faglig dyktig, lytter og følger opp. Venter aldri, hun henter på klokkeslettet. Anbefales.