Kristine Selmer Solbakken

Husebyskogen Medisinske Senter

2000

1 person

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Husebyskogen Medisinske Senter
Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo
Kristine Selmer Solbakken er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Selmer Solbakken

Ikke tatt på alvor

Har hvert der flere ganger med min far som er midt i 80 årene og har ulike plager og sykdommer. Blir liksom hver gang vi er der ikke tatt riktig på alvor og bagatelliserer plagene. Slik er det og bli gammel sier stadig. Og midt i timen skjønner jeg hun vil avslutte og sier hun venter neste pasient og går mot døra !!

Overfladisk

Hun har ikke tid til deg! Du får så vide tat opp noe før hun avbryter og sire at du må bestille ny time. Hun snakker nedlatende til deg hvis du tar opp noe hun tydeligvis tar som en fille sak. Har du kroniske ryggsmerter så sjekker hun deg ikke engang, bare sier at du får prøve å gå det av deg! Værste legen jeg har hatt på lenge

Innlevelse og trygghet

En fantastisk fastlege, som jeg er hos ofte, på grunn av sammensatte sykdommer. Alltid tilgjengelig, åpen og lett å snakke med om vanskelige temaer. Flink til å henvise eller selv ta kontakt med andre fagfolk for riktig medisinering. Her blir jeg virkelig sett, en fin kombinasjon av profesjonell distanse og personlig nærhet. Anbefales!

Ikke fornøyd

Følte ikke at jeg ble tatt på alvor og følte meg latterliggjort. Problemet jeg kom med ble bagatellisert og dette gjør at jeg ikke har veldig lyst til å bestille ny time eller dra til legen igjen

I tillegg fikk jeg veldig dårlig inntrykk av legekontoret da jeg på venterommet overhørte resepsjonen sitte å baksnakke og latterliggjøre andre kunder. Ikke veldig profesjonelt.

Svært dyktig og imøtekommende

En svært faglig dyktig lege som ser både symptomer og mennesket bak symptomene. En lege som etter mine erfaringer setter i gang tiltak om videre behandling og henviser ved behov, samt ivaretar pasienten og behandler svært tilfredsstillende også der behandling hos spesialist ikke er nødvendig. Opplever svært liten grad av forsinkelse, og god tilgjengelighet. Har aldri følt at denne legen ikke har tid til meg.

Alltid vennlig og faglig dyktig

Har en ganske annen opplevelse enn de her som har opplevd at hun ikke har tid til dem. Solbakken har alltid tatt seg tid til å høre på meg og jeg opplever henne som faglig dyktig og at jeg blir tatt på alvor.
Oppfølgingen har og alltid vært bra og til tider langt bedre enn hva jeg har forventet.

Har gått til henne i flere år nå og har ingen planer om å bytte.

For en hyggelig legetime!

Jeg hadde min første time hos Dr. Solbakken igår og det var en fornøyelse. Hun tok god tid til å bli kjent med meg og mine forventningene til en fastlege. Jeg hadde følelsen av at hun var dyktig, varm og vennelig. Jeg er 85 og nesten aldri syk, men gleder meg til neste time når jeg må fornye førekort!

Byttet etter første time

Denne legen var for det første knapt tilgjengelig, og det tok flere legebesøk hos de andre legene på senteret før jeg møtte "min fastlege". Under dette første møtet, som jeg hadde gledet meg til, følte jeg at mine problemer ble latterliggjort, og det var vanskelig å åpne seg for henne. Fikk likevel inntrykk av at hun er faglig dyktig, bare ikke på det mellommenneskelige. Personlig orker jeg ikke de gangene jeg er syk å i tillegg føle meg underlegen som pasient. Derfor byttet jeg lege allerede etter første time.

Den beste i byen!

Denne legen klarte å hjelpe meg gjennom tøff situasjon. Jeg følte at hun forsto mine problemer, og klarte å hjelpe meg

For lite empati

Denne legen som jeg har besøkt noen ganger gjør at jeg nøler mye for jeg oppsøker henne. Her er det vanskelig å få snakket ut om sine problemer. Nevner du mer enn ett forhold er den militante meldingen: Det får vi ta en annen gang! Hun vil at du skal bestille ny time, og ny time og ny... Det må være vanskelig for henne å danne seg et helhetsinntrykk av pasientene. Hun skulle ta seg noe bedre tid slik at hun ikke risikerer å virke som en lege som skal sette pasienten på plass. Mitt inntrykk er dessverre ikke det aller beste.

Dyktig og tillitsvekkende

Kristine Selmer Solbakken har vist seg å være en svært dyktig og tillitsvekkende lege som jeg trygt kan anbefale andre! Hun tar pasienten på alvor og er flink til å følge deg opp. Dessuten er hun veldig hyggelige, og jeg føler meg alltid velkommen hos henne.

Faglig dyktig lege!

Hyggelig og faglig dyktig lege! Føler jeg har blitt møtt med forståelse.

mangel på omsorg

Når du kommer til en lege med et problem, spesielt et som det er vanskelig å finne ut av, er det viktig å bli møtt av en lege som bryr seg. En som på tross av knapphet med tid i hvert fall klarer å vise omsorg og interesse. Når legen virker overarbeidet og sliten, og avbryter deg midt i setningen og sier at: Du får bestille en ny time, så snakker vi mer om det da! Ja, da føler man seg liten og utrygg. Denne legen ga meg følelsen av å være tilbake på 50-tallet hvor legen hvor jeg vokste opp var en av høvdingene i byen. En du ikke våget å utfordre meningene til. Min erfaring er at heller ikke denne legen setter pris på uenighet. Faglig sett virker hun imidlertid dyktig.

Imøtekommende og dyktig

Faglig dyktig. Samarbeider med og lytter til pasienten. Fikk uvurderlig hjelp til å løse et stort helseproblem. Kunne ikke vært mer fornøyd.

Anbefales

Hyggelig, forståelsesfull lege som lytter og tar deg på alvor. Virker faglig meget dyktig! Kan anbefales.

Den beste legen jeg har hatt

Vennlig. Tilgjengelig. Endelig en som fant ut hva som faktisk plaget meg.
Nytt og trivelig legesenter.