Kristine Selmer Solbakken

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo
Kristine Selmer Solbakken er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Selmer Solbakken

Svært dyktig og imøtekommende

En svært faglig dyktig lege som ser både symptomer og mennesket bak symptomene. En lege som etter mine erfaringer setter i gang tiltak om videre behandling og henviser ved behov, samt ivaretar pasienten og behandler svært tilfredsstillende også der behandling hos spesialist ikke er nødvendig. Opplever svært liten grad av forsinkelse, og god tilgjengelighet. Har aldri følt at denne legen ikke har tid til meg.

Alltid vennlig og faglig dyktig

Har en ganske annen opplevelse enn de her som har opplevd at hun ikke har tid til dem. Solbakken har alltid tatt seg tid til å høre på meg og jeg opplever henne som faglig dyktig og at jeg blir tatt på alvor.
Oppfølgingen har og alltid vært bra og til tider langt bedre enn hva jeg har forventet.

Har gått til henne i flere år nå og har ingen planer om å bytte.

For en hyggelig legetime!

Jeg hadde min første time hos Dr. Solbakken igår og det var en fornøyelse. Hun tok god tid til å bli kjent med meg og mine forventningene til en fastlege. Jeg hadde følelsen av at hun var dyktig, varm og vennelig. Jeg er 85 og nesten aldri syk, men gleder meg til neste time når jeg må fornye førekort!

Byttet etter første time

Denne legen var for det første knapt tilgjengelig, og det tok flere legebesøk hos de andre legene på senteret før jeg møtte "min fastlege". Under dette første møtet, som jeg hadde gledet meg til, følte jeg at mine problemer ble latterliggjort, og det var vanskelig å åpne seg for henne. Fikk likevel inntrykk av at hun er faglig dyktig, bare ikke på det mellommenneskelige. Personlig orker jeg ikke de gangene jeg er syk å i tillegg føle meg underlegen som pasient. Derfor byttet jeg lege allerede etter første time.

Den beste i byen!

Denne legen klarte å hjelpe meg gjennom tøff situasjon. Jeg følte at hun forsto mine problemer, og klarte å hjelpe meg