Kristine Selmer Solbakken

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 55 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2000)

Ledige plasser

0 av 1600
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

6 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Kristine Selmer Solbakken er en av 603 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(29)
29 vurderinger
Tilgjengelighet
(22)
22 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(24)
24 vurderinger
Service
(19)
19 vurderinger

Siste vurderinger av Kristine Selmer Solbakken

Ikke interresert

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dårlig til å lytte på hva problemet er. Avbryter og virker irritert. Bruker kort tid. Gir ikke riktig hjelp. Virker ikke interresert i å løse problemet.

Veldig fornøyd

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg føler alltid at jeg og mine problemer blir tatt på alvor. Jeg blir hørt og får hjelp med engang. Alltid hyggelig og imøtekommende. Noen dager har hun dårlig tid og sånn er det bare av og til. Men har ikke følt at dette har gått på bekostning av meg.

Forståelsesfull og faglig dyktig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har hatt Dr.Solbakken som fastlege i et år nå. Jeg er veldig fornøyd, hun er forståelsesfull, meget effektiv, faglig dyktig, lytter og følger opp. Venter aldri, hun henter på klokkeslettet. Anbefales.

Dyktig og effektiv

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Solbakken er en meget dyktig og effektiv lege som følger opp pasientene på en god måte. Har aldri måttet sitte lenge å vente på min time. anbefales!

Kald, og overhode ikke imøtekommende.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hverken barn eller samboer ble møtt på en måte som forventes. Vi ønsket ikke å ha mer med dette senteret å gjøre etter første besøk. Dette gjorde jeg svært tydelig til sekretæren som jeg snakket med.
Allikevel ble barn og samboer satt opp på ny time. Timen ble avbestilt, men enda en ny time ble registrert av legen. Denne fikk vi ikke varsel om, før det lå en betalingspåminnelse med ekstra gebyr i posten. Timen til barnet (5 mnd.) lot seg ikke avbestille på nette.
Jeg ba om å få snakke med behandeler, men det fikk jeg ikke. Det har heller ikke vært forsøk på å ta kontakt med meg, som var en opprørt pårørende.
Poenget er, her er det pengene og ikke pasientene som er de viktigset. Det var min erfaring. Håper andre har bedre erfaringer.

Vis flere...