Kristine Selmer Solbakken

Autorisasjon (2000)

Kristine Selmer Solbakken er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Selmer Solbakken

Beste fastlegen jeg har hatt

Hun er god til å lytte og tar det jeg sier på alvor.Hun er effektiv og hyggelig på samme tid. Hun er også hyggelig og flink med barn. Anbefales!

Sliten og lite engasjert

Her følte jeg meg til bry. Ble ofte ikke undersøkt på tross av kronisk sykdom. Hun stiller lite spørsmål om eventuelle symptomer, og lytter ikke alltid. Føler meg ikke trygg, og derfor bytter jeg lege etter noen år med lite tilfredsstillende oppfølging.

Flink lege

Kristin er en veldig flink og dyktig lege. Hun er profesjonell, og følger deg godt opp om du har et langvarig problem. Hun er veldig flink på å alltid avslutte timen med "Og skulle du bli dårligere, så MÅ du komme tilbake med en gang". Føler alltid jeg blir tatt seriøst hos henne, og hun henviser om hun må. Om jeg har for mye på hjertet kan hun si at jeg må bestille ny time, noe som virket litt rart første gangen, men jeg syntes det står respekt av dette for de andre pasientene som kommer etter meg. Jeg er veldig fornøyd med denne legen og legekontoret, de har hyggelig venterom og er profesjonelle. Kan virkelig anbefale denne legen.

Ikke tatt på alvor

Har hvert der flere ganger med min far som er midt i 80 årene og har ulike plager og sykdommer. Blir liksom hver gang vi er der ikke tatt riktig på alvor og bagatelliserer plagene. Slik er det og bli gammel sier stadig. Og midt i timen skjønner jeg hun vil avslutte og sier hun venter neste pasient og går mot døra !!

Overfladisk

Hun har ikke tid til deg! Du får så vide tat opp noe før hun avbryter og sire at du må bestille ny time. Hun snakker nedlatende til deg hvis du tar opp noe hun tydeligvis tar som en fille sak. Har du kroniske ryggsmerter så sjekker hun deg ikke engang, bare sier at du får prøve å gå det av deg! Værste legen jeg har hatt på lenge