Kristine Selmer Solbakken

Autorisasjon (2000)

Kristine Selmer Solbakken er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Selmer Solbakken

Byttet etter første time

Denne legen var for det første knapt tilgjengelig, og det tok flere legebesøk hos de andre legene på senteret før jeg møtte "min fastlege". Under dette første møtet, som jeg hadde gledet meg til, følte jeg at mine problemer ble latterliggjort, og det var vanskelig å åpne seg for henne. Fikk likevel inntrykk av at hun er faglig dyktig, bare ikke på det mellommenneskelige. Personlig orker jeg ikke de gangene jeg er syk å i tillegg føle meg underlegen som pasient. Derfor byttet jeg lege allerede etter første time.

Den beste i byen!

Denne legen klarte å hjelpe meg gjennom tøff situasjon. Jeg følte at hun forsto mine problemer, og klarte å hjelpe meg

For lite empati

Denne legen som jeg har besøkt noen ganger gjør at jeg nøler mye for jeg oppsøker henne. Her er det vanskelig å få snakket ut om sine problemer. Nevner du mer enn ett forhold er den militante meldingen: Det får vi ta en annen gang! Hun vil at du skal bestille ny time, og ny time og ny... Det må være vanskelig for henne å danne seg et helhetsinntrykk av pasientene. Hun skulle ta seg noe bedre tid slik at hun ikke risikerer å virke som en lege som skal sette pasienten på plass. Mitt inntrykk er dessverre ikke det aller beste.

Dyktig og tillitsvekkende

Kristine Selmer Solbakken har vist seg å være en svært dyktig og tillitsvekkende lege som jeg trygt kan anbefale andre! Hun tar pasienten på alvor og er flink til å følge deg opp. Dessuten er hun veldig hyggelige, og jeg føler meg alltid velkommen hos henne.

Faglig dyktig lege!

Hyggelig og faglig dyktig lege! Føler jeg har blitt møtt med forståelse.