Kristine Selmer Solbakken

Autorisasjon (2000)

Kristine Selmer Solbakken er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Selmer Solbakken

Innlevelse og trygghet

En fantastisk fastlege, som jeg er hos ofte, på grunn av sammensatte sykdommer. Alltid tilgjengelig, åpen og lett å snakke med om vanskelige temaer. Flink til å henvise eller selv ta kontakt med andre fagfolk for riktig medisinering. Her blir jeg virkelig sett, en fin kombinasjon av profesjonell distanse og personlig nærhet. Anbefales!

Ikke fornøyd

Følte ikke at jeg ble tatt på alvor og følte meg latterliggjort. Problemet jeg kom med ble bagatellisert og dette gjør at jeg ikke har veldig lyst til å bestille ny time eller dra til legen igjen

I tillegg fikk jeg veldig dårlig inntrykk av legekontoret da jeg på venterommet overhørte resepsjonen sitte å baksnakke og latterliggjøre andre kunder. Ikke veldig profesjonelt.

Svært dyktig og imøtekommende

En svært faglig dyktig lege som ser både symptomer og mennesket bak symptomene. En lege som etter mine erfaringer setter i gang tiltak om videre behandling og henviser ved behov, samt ivaretar pasienten og behandler svært tilfredsstillende også der behandling hos spesialist ikke er nødvendig. Opplever svært liten grad av forsinkelse, og god tilgjengelighet. Har aldri følt at denne legen ikke har tid til meg.

Alltid vennlig og faglig dyktig

Har en ganske annen opplevelse enn de her som har opplevd at hun ikke har tid til dem. Solbakken har alltid tatt seg tid til å høre på meg og jeg opplever henne som faglig dyktig og at jeg blir tatt på alvor.
Oppfølgingen har og alltid vært bra og til tider langt bedre enn hva jeg har forventet.

Har gått til henne i flere år nå og har ingen planer om å bytte.

For en hyggelig legetime!

Jeg hadde min første time hos Dr. Solbakken igår og det var en fornøyelse. Hun tok god tid til å bli kjent med meg og mine forventningene til en fastlege. Jeg hadde følelsen av at hun var dyktig, varm og vennelig. Jeg er 85 og nesten aldri syk, men gleder meg til neste time når jeg må fornye førekort!