Eva Marianne Sponnich

Autorisasjon (1997)

Ellingsrudlegene AS Telefonnummer22 90 54 6022 90 54 ...
Lindeberg Næringsvei 10 A 1067 Oslo
Eva Marianne Sponnich er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eva Marianne Sponnich

Superflink lege

Eva har alltid tid til å lytte, tar nødvendige prøver og henviser videre om nødvendig. Hele familien bruker henne, og vi kunne ikke bedt om en bedre lege.

Flink lege som lytter og forstår

Eva er en faglig dyktig og hyggelig lege. Ingen tvil om at hun bryr seg.

En dyktig og solidarisk lege

Dyktig og seriøs, den beste fastlege du kan tenke deg.
Tar seg tid, følger opp.
Solidarisk, jobber for deg.
Heldig er jeg som har denne fastlegen.

Stresset, freidig og belærende..

Må si meg meget misfornøyd med Sponnich. Lite hjelpsom og vanskelig for å sette seg inn i situasjoner. Jeg kommer fra en strålende fastlege som dessverre flyttet, og ble derfor ført over på Sponnich, og forskjellen er enorm. Der hvor jeg tidligere fikk hjelp - svært god hjelp, langt ut over det jeg da regnet som normalt, oppleves det nærmest som om min sykdom og følgende problemstillinger er trivielle eller uinteressante.. Det kan nærmest virke som om hun ikke tørr ta tak i ting på lik måte som min tidligere fastlege, og jeg må heletiden be om hjelp til å få innfridd rettigheter jeg har, noe som er stikk i mot hva jeg er vandt med..

Dessuten har hun gjort flere feil, hvor jeg har påpekt dette. Resultatet ble en svært sur og gretten fremtoning, og det ble svært pinlig da jeg ikke er personen som liker å gi kritikk eller påpeke feil - men var dessverre nødt til det i denne situasjonen.

Har jeg bare blitt for godt vandt? Jeg håper ikke det, og satser på bedre lykke med en ny fastlege..

Bedre lege skal du lete lenge etter!!

Eva Sponnich er en særdeles god fastlege . Jeg er strålende fornøyd og det vet jeg andre pasienter også er. Føler deg alltid godt ivaretatt og hun følger alltid opp og er rask til å henvise videre hvis hun finner det nødvendig. Hun fremstår som en omsorgsfull og varm person i møte med sine pasienter, men vet også å si ifra hvis hun mener det er riktig. Uansett blir du tatt på alvor!! Kan anbefales på det sterkeste.