Eva Marianne Sponnich

Autorisasjon (1997)

Ellingsrudlegene AS Telefonnummer22 90 54 6022 90 54 ...
Lindeberg Næringsvei 10 A 1067 Oslo
Eva Marianne Sponnich er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eva Marianne Sponnich

Kan ikke bli særlig bedre...

Eva Marianne er en fantastisk fastlege å ha, i hvertfall for meg. Hun forstår mine plager som kronisk sjuk, gjør alt som står i hennes makt for å hjelpe meg når det trengs og stiller alltid 100% opp.
Eva, jeg håper du leser dette...

Utrolig flink

Hun tar hensyn til ting jeg har ikke tenkte på og gjøres det på en hyggelig og fin måte. Hun ser på helhet og gir råd om hvordan livsstyle endringer kunne hjelpe meg.

Håpløs

Dette er en lege som ikke klarer å håndtere pasienter med mer enn en plage.Har du legetime og har vondt i benet, må du ikke finne på å fortelle at du også har noe annet du er bekymret for. I stedetfor å evt si at vi tar en ting nå, og setter opp en ny time til deg, blir hun superstresset og belærende.Hun klarte faktisk å si meg opp som pasient fordi hun mente vi hadde en dårlig kjemi. Og det gjorde hun mens jeg hadde en svært alvorlig infeksjon i indre organer. Da jeg ba om min sykejournal(viktig pga mye prøvesvar fra sykehus) så måtte jeg faktisk betale, enda jeg ble bedt om å bytte lege. Jeg har hatt 2 andre fastleger (over periode på 20 år) og har aldri vært med på å få følelsen av at legen min ikke liker meg, eller at hun ikke klarer å ta tak i mer enn en plage om det skulle være nødvendig.

Blid og hyggelig og flink til å kommunisere.

Blid og hyggelig og flink til å kommunisere. Virker som hun har tid og interesse for pasienten.