Anna Stavdal

Autorisasjon (1989)

Anna Stavdal er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Stavdal

Faglig dyktig

Trygg og faglig dyktig dame. Flink til å tenke helhetlig og til å hjelpe pasienten å forstå eget sykdomsbilde. Ofte vanskelig å få time dersom ting haster, opplever ofte at jeg eller barna må til turnuslege.

Dyktig og rolig

Hatt Stavdal som fastlege i mange år. Som enkelte andre må jeg også nevne at tilgjengeligheten er så som så. Det er nesten umulig å komme i kontakt uten å bestille en time. Ventetiden er som regel også lang på andre timer. Jeg har imidlertid ingen annen lege å sammenligne med. Ventetiden er neppe Stavdals egen feil.

Når det er sagt, er det absolutt ingenting å utsette på kunnskapene hennes. Hun har stor faglig tyngde, hun er hyggelig og samtidig profesjonell. Jeg har ikke merket noe til noen ovenfra ned-holdning, slik en annen har beskrevet. Hun er effektiv, og det er sjelden lang ventetid.

Alt i alt en strålende fastlege. Tilgjengeligheten er eneste utfordring, men det viktigste er tross alt det medisinske. Der er Stavdal bortimot feilfri.

meget bra

Anna Stavdal er ytterst kompetent og faglig flink, god kommunikasjon og ikke noe dilldall. Effektiv og rask, uten at man får noen samlebåndfølelse. Man føler seg tatt på alvor, og i gode og trygge hender! Er sjeleglad for at jeg klarte å smette meg inn når hun fikk en ledig plass på lista, den beste fastlegen jeg har hatt.

Stødig og flink

Anna Stavdal er flink, rolig og tillitvekkende. Det kan være en utfordring å få kontakt på annen måte enn å bestille en time, ikke e-posttilgang. Ikke så åpen for nye tanker og idéer, ganske tradisjonell.

Anna er topp!

Blid, rolig, konsentrert, lyttende og interressert