Anna Stavdal
Kvinne, 67 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Stavdal har vært min fastlege i ca 20 år. Hun er slik en fastlege bør være, hun henviser til spesialist om det er utenfor fastlegens område, er opptatt av å ikke sykeliggjøre folk og vet å skille mellom det som må tas tak i og det som går over av seg selv. Hun er erfaren og trygg.
Rett fram og trygg. Hun gir opplysninger som er lette å forstå. Følger opp behov for nye resepter og nye legetime.
Opplever alltid å bli tatt på alvor og bli hørt.
Er rolig og lyttende.
Tar ikke unødvendige prøver, eller skriver ut resepter i fleng.
Jeg vil beskrive Anna som en lite empatisk lege. Mange pasienter vil kanskje trives med dette og hun fungerer nok fint i forhold til ordinære plager. Anbefales ikke i forhold til psyke og utmattelse og liknende der empati er en fordel. Oppleves som autoritær, lite nysgjerrig på plagene, liten vilje til henvisning, ikke interessert i å høre ferdig, og jeg sitter igjen med følelse av å være dum, oversensitiv og i veien. Hun fortalte meg hvor mange pasienter hun skulle besøke den dagen og hvor lite tid hun hadde. Kanskje snakker hun mindre nedlatende til jevnaldrende. For meg var dette et mareritt.
Kan legge til at personalet på Bolteløkka for øvrig er veldig hyggelige og effektive.
Anna Stavdal var min fastlege i 16 år. Jeg måtte dessverre bytte lege grunnet flytting.
Jeg har opplevd å alltid bli tatt på alvor, og har fått god hjelp fra henne, enten det har vært råd, resepter eller henvisninger videre der det har vært behov for det. Jeg har følt meg veldig godt ivaretatt som hennes pasient.
Vis flere...