Anna Stavdal

Autorisasjon (1989)

Anna Stavdal er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Stavdal

Anbefales!

Har vært pasient hos Anna i mange år nå.
Hun er for meg en lege som ser mennesket meg og er meget faglig kompetent. Tar seg god tid selv om hun har mye å gjøre. Anna er et empatisk menneske. Hun er sikkert en lege som kan si i fra om det skulle være noe, men det trenger vi pasienter innimellom.

Må minne de som er missfornøyde på at man kan bytte fastlege 2 ganger i året.
Anna må nok slite med meg så lenge hun jobber som fastlege 😉

Dyktig og kunnskapsrik

Stavdal har vært min fastlege i ca 20 år. Hun er slik en fastlege bør være, hun henviser til spesialist om det er utenfor fastlegens område, er opptatt av å ikke sykeliggjøre folk og vet å skille mellom det som må tas tak i og det som går over av seg selv. Hun er erfaren og trygg.

Kunnskapsrik

Rett fram og trygg. Hun gir opplysninger som er lette å forstå. Følger opp behov for nye resepter og nye legetime.

Kompetent, trygg og faglig sterk

Opplever alltid å bli tatt på alvor og bli hørt.
Er rolig og lyttende.
Tar ikke unødvendige prøver, eller skriver ut resepter i fleng.

Hard og lite empatisk lege

Jeg vil beskrive Anna som en lite empatisk lege. Mange pasienter vil kanskje trives med dette og hun fungerer nok fint i forhold til ordinære plager. Anbefales ikke i forhold til psyke og utmattelse og liknende der empati er en fordel. Oppleves som autoritær, lite nysgjerrig på plagene, liten vilje til henvisning, ikke interessert i å høre ferdig, og jeg sitter igjen med følelse av å være dum, oversensitiv og i veien. Hun fortalte meg hvor mange pasienter hun skulle besøke den dagen og hvor lite tid hun hadde. Kanskje snakker hun mindre nedlatende til jevnaldrende. For meg var dette et mareritt.

Kan legge til at personalet på Bolteløkka for øvrig er veldig hyggelige og effektive.