Henrik Steenfeldt-Foss

• Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1988)

Henrik Steenfeldt-Foss er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Henrik Steenfeldt-Foss

Helt enkle problemer håndteres veldig bra, men tvert imot ved vaonskeligere ting

Virker veldig lite intressert når han ikke finner en enkel løsning. Synes da mest intressert i å bli kvitt deg. Vil annbefalde deg til venner og bekjente av han som ikke har vært noe god erfaring for meg. Synes å ha lite faglig tyngde utover det relativt vanlige og enkle. Er mye mer engasjert når vi snakker om klokker, has venner etc enn når viktige ting skal vurderes.

Et fint menneske

Jeg har gått til Henrik i mange år, og har fått usedvanlig bra behandling. Han er kunnskapsrik og en omsorgsperson som jeg setter stor pris på!

Litt for mye multitasking

Jeg har ofte en følelse av å være en bagatell som helst skal ut igjen så fort som mulig.
Litt for glad i å prioritere kjendiser.

Tilstedeværende, travel, vennlig, snakkeflink, stressa

Henrik fortjener alle de godord pasientene har om ham. Men han er til tider så kjapp og travel at denne pasienten tar seg i å lure på om han kanskje trenger å bremse litt. Jeg kan få lyst til å spørre om han egentlig har det helt bra, om han trenger litt påfyll der hvor han øser av seg til oss som kommer med plager og klager.
Jeg er svært glad for at Henrik ble min fastlege. Hvis han slutter fordi han ikke orker mer detter en vegg i livet ut.

En dyktig lege, men gir deg veldig liten tid

Har vært flere ganger hos Doktor Henrik. Han er faglig dyktig og trivelig, men hver gang jeg har vært der så er det raskt inn og to til fem minutter og ut igjen. Det er et lite problem synes jeg ..