André Storm-Larsen

Autorisasjon (1997)

André Storm-Larsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av André Storm-Larsen

Anbefales ikke

Jeg har hatt Storm-Larsen som fastlege, og har ikke gode opplevelser med ham. Jeg opplever ham ikke som faglig dyktig, ei heller oppdatert. Det er svært kort ventetid...kan det ha sammenheng med manglende faglig oppdatering? Jeg opplever at det handler om å behandle pasienten raskest mulig, minst mulig henvisning til spesialisttjenesten, og generelt dårlig oppfølging ved alvorlig sykdom. Han er en lege som passer godt for pasienter som aldri har behov for annet enn svært enkle henvendelser.

Dårlig lytter

Er ikke så flink til å lytte. Gir pasienten følelse av at han må forte seg. Føler ikke at man blir tatt helt på alvor. Har vært misfornøyd en stund, men har beholdt ham som fastlege fordi det er mest praktisk i forhold til avstand jobb og hjem og fordi jeg sjelden har behov for fastlege. Men har nå skiftet ham ut.

Forblir min lege

Han er den beste legen jeg så langt har hatt. Svært behaglig førstemøte, samt god oppfølging. Personalet ellers på legesenteret er veldig høffelige. Stedet ligger lett tilgjenglig og man kan får god service. Andre viser også stor forståelse, han lytter og tar hensyn til personen. Man føler seg sett, hørt og tatt vare på!

100 % Oppfølging og tilstedeværelse

Dr Storm -Larsen har fulgt meg gjennom 10 år og bistått med sykdom og henvisninger til spesialister, i enkelte tilfeller har han sørget for prioritering i helsekøene. På bakrunn av 10 års erfaring med Dr Storm valget familien å benytte han som fastlege for våre barn, dette har vist seg å være et riktig valg, ved et tilfelle oppdaget han dobbeltsidig lungebetennelse vi ble sporenstreks sendt til Rikshospitalet hvor innleggelse og behandeling ble iverksatt. For de som ønsker noe mer av sin fastlege med "small talk" og sutring bør ta en tur til Psykolog for å endre mind settet sitt, snakker av erfaring:-)
Stå på Dr. Storm

Flink lege

Dr. Storm-Larsen er en flink og sympatisk lege som stiller opp når det er akutt behov for hjelp. Skal jeg si noe negativt, burde legekontoret kanskje hatt godt av et malingsstrøk og bedre fasiliteter for ventende pasienter. Ukebladene er 2-3 år gamle, stolene er kjøpt inn på loppis osv.