Fuk-Tai Poon Sundvor

30 av 2000

Fuk-Tai Poon Sundvor er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Fuk-Tai Poon Sundvor

Anbefales ikke

Resepsjonisten er alltid sur og småfrekk, vanligvis en time ventetid
Til tross for at man må vente lenge er timen over på under fem minutter. Det virker som at hun vil ha deg ut av kontoret så fort du har kommet inn døra.mangler dessverre fullstendig empati og serviceinnstilling.Synes hun ikke følger bra nok opp.

Anbefales ikke

Enkelt å få time både på SMS og telefon. Ryddig og greie lokaler. Den ene resepsjonisten var alltid sur og småfrekk, den andre var rake motsetningen. Sentral plassering i sentrum.

Korteste ventetid de nesten tre årene hun var min lege var 40 minutter, vanligvis var det én time. Til tross for at man må vente lenge er timen over på under fem minutter. Det virker som at Sundvor vil ha deg ut av kontoret så fort du har kommet inn døra.

Sundvor glemmer ofte at hun selv har bedt om oppfølgingstime og følger sjeldent opp med andre instanser. Har ofte en mening om at hun vet best og vil ikke følge anbefalinger fra andre leger og psykologer.

Enkelte dager er hun i godt humør og du føler deg litt ivaretatt, men disse dagene hører dessverre sjeldenhetene til. En gang spurte hun om jeg "bare satt hjemme og surmulte" da jeg var alvorlig deprimert. Fikk en gang høre at jeg kastet bort både hennes og samfunnets ressurser og tid. Da forstod jeg at jeg måtte bytte lege.

Sundvor er sikkert faglig flink, men mangler dessverre fullstendig empati og serviceinnstilling.

Sundvor vil jeg ikke anbefale til noen og især ikke om du sliter med psykisk sykdom og har det tungt. Jeg har følt meg elendig behandlet så mange ganger, men brukte lang tid på å bytte siden hun til slutt hadde satt seg godt inn i sykdomsbildet og medisineringen min trengte kontinuerlig og tett oppfølging. Å bytte lege var det beste jeg har gjort for helsa mi.

Veldig hit or miss

Alt startet veldig fint og følte meg godt ivaretatt ved de første besøkene, selvom jeg synes det var frustrerende å alltid sitte og vente rundt 40 minutter ekstra selvom jeg hadde bestilt time. Mye tid blir brukt på å småkjefte på de som jobber i resepsjonen. Ting kan ikke gjentas her ettersom det kan gå inn under "unngå" spalten. Synes i alle fall at man burde prøve å holde interne ting internt og ikke ta det foran et venterom fullt av pasienter.

En generell vegring mot å skrive ut resepter og sykemeldinger, og man føler sjelden man blir hørt eller tatt på alvor. Bagatellisering av problemer som noen ganger kan være nokså reelle, som i ytterste konsekvens kan ende opp med hastetiltak på privatklinikk.

En god fastlege!

Jeg har vært pasient hos dr Sundvor i mange år. Jeg opplever henne som engasjert, grundig, intelligent, løsningsorientert og medfølende. Jeg har alltid følt at hun forstår helheten i problemene. Hun henviser videre med en gang det er behov. Hun behandler meg som en likeverdig. Jeg er så glad for at jeg har en fastlege som dr Sundvor, som er så fokusert på å finne de beste løsningene, og som ser meg som et menneske, ikke bare som en vandrende diagnose. Hun har sans for humor og hun er ærlig. Jeg er så godt ivaretatt, og er kjempefornøyd!

Uffameg

Jeg følte meg ikke forstått og fikk ikke hjelp til å løse mitt problem. Alle kan ha en dårlig dag, men som lege må man tenke på at pasient er der for å få hjelpe.