Kjell-Olav Borén Svendsen

Autorisasjon (1985)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Kjell-Olav Borén Svendsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kjell-Olav Borén Svendsen

Alltid forsinket

Har vært på to timer hos denne legen. Begge gangene måtte jeg vente langt over en time for å komme inn. Pasienter som har glemt timen får komme inn først, og slik ruller snøballen. Umulig å avtale legetime når det foregår slik. Man må ta seg fri fra jobb en hel dag for å være sikker på å komme inn.

Super lege, altfor lange ventetider

Jeg har hatt Kjell-Olav som lege i et par år nå. Digger han som person og som lege men dessverre må man regne med MINST en times venting hver eneste gang man skal dit. I dag hadde jeg allerede ventet i en time og da jeg gikk til resepsjonen for å si ifra at jeg skulle dra sa hun at det fortsatt var 3 foran meg i køen, selv om jeg altså hadde avtale en time tidligere. Jeg vurderer nå å bytte fastlege pga dette til tross for at jeg er veldig fornøyd med å ha Kjell-Olav som lege.

Høy på pæra

Lang ventetid på venterom. Har smerter i ryggen og klarer ikke sitte lenge om gangen. Ingen hensyn, selv om jeg har sagt fra.

Ikke særlig fornøyd

Min erfaring hos Kjell-Olav er at han er en hyggelig mann. Det virker imidlertid som om han alltid har dårlig tid, og jeg opplever det som vanskelig å få han til å lytte til hva jeg har å si. Han er rask til å trekke konklusjoner som at man bare må vente å se (jeg har "ventet" på hjelp til å bedre helsen i flere år nå). Han følger heller ikke opp.

Jeg ønsker å bytte fastlege.

Pleasant doctor for easy fix but not

- Very pleasant person to talk to
- Dr Svendsen asks for many information (which are not always needed in my opinion)
- Very easy to get subscription or sicknote from
- Competent when problem is simple Dr Svendsen is good
BUT When problem is more complicated then
- Pain killers are often subscribed as a solution which does not solved the problem.
- Dr Svendsen does not listen other specialist opinions even more when the information comes from outside Norway (opinion based on my various experiences with him in 2 years time).
- Waiting time is usually over 25 min