Jan Olav Sørdal

Autorisasjon (1998)

Jan Olav Sørdal er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jan Olav Sørdal

En faglig og hyggelig lage

Han er en faglig lege, hører god på hva passeienten sier eller trenger. Han behandler passeienten med full respekt.
Han har vært min fastlege i ca. 10 år.

Alltid en time forsinket

Jeg har hatt legen i ca 7år og er ikke ofte innom. I snitt en gang i året eller to.

Det som skjer hver gang er at legen er forsinket. Ikke 5 eller 10 minutter men heller 45min eller 1time. Dette gjentar seg uansett om timen er kl 09 eller kl 14.
Jeg har pratet med skranken som sier at de bevisst overbooker og at det alltid skjærer seg med lange forsinkelser.

Det hadde vært ok om det skjedde en gang iblant men det skjer alltid. Jeg spurte hvorfor de da ikke gir beskjed om forsinkelsen men da så "skranken" bare dumt på meg og så ikke hensikten.

Det er til å le av at servicen er dårligere på et legesenter enn i en bilvaskehall.

Jeg byttet lege nå.

Dyktig og omsorgsfull lege :)

Må desverre bytte fra Jan Olav Sørdal p.g.a flytting til en annen bydel.Han er meget dyktig og flink med pasienter. Tar seg god tid og er tålmodig for å lytte til pasient. Jeg ville aldri byttet han hvis det ikke var p.g.a den lange veien som jeg har nå for å gå til han.
Anbefales sterk :) Tusen takk for all hjelp i disse årene Jan Olav. Du er best :)

God og interessert lege

Måtte desverre bytte fra Sørdal pga flytting, men det er veldig trist! Har er interessert, ikke dømmende, og klarer å tenke utenfor boksen når har leter etter løsninger og hjelp til mine symptomer. Som noen nevner, er han litt slurvete med papirarbeid, men jeg ville aldri byttet fra han om jeg ikke måtte. Litt ventetid er det på venteværelset, men grunnen til det er at han tar seg god tid og kaster ikke ut pasientene før de har fått svar på det de lurer på

Utilstrekkelig behandling

Akutt time med bl.a dobbeltsyn og kvalme august 2005.
Medikamentene jeg fikk hjalp ikke , time på legevakta førte til time på Ullevål Sykehus, nevrologisk avdeling neste dag.
Der gjennomgikk jeg spinalpunksjon, CT og MR i rask rekkefølge og fikk diagnosen Multippel Sklerose + intravenøs steroidbehandling for å slå ned MS-atakket.