Jan Olav Sørdal

Autorisasjon (1998)

Jan Olav Sørdal er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jan Olav Sørdal

"Jeg fant jeg fant " heter det i eventyret.

Jeg har pga av et langvarig opiatmisbruk idag avhengig av å ta metadon for at livet skal fortsette ganske enkelt.
Jeg har ,sekvfølgelig, vært det legene kaller pest og plage kun ute etter å få en resept. Men det er snart 15 år siden men det hjelper ingen ting på de fleste legers innstilling til meg som menneske.
Dr. Sørdal er den første legen jeg har truffet som ikke tenker i de baner og derfor får vi en dialog, noe som vel alle leger er enige i at er et must for å oppnå resultater.
Metadonen gir ingen rus, den sperrer bare for virkningen av heroin/ opiater,så vi kan også ha behov for noe å sove på ,roe oss ned på i spesielle tilfeller som dødsfall.
Du er en unik lege i mine øyne, og jeg har cand.mag. i å manipulere leger,så jeg har grunnlag for mine uttalelser.

Bra lege, men glemsk

Veldig bra og hyggelig lege, har stor empati og forståelse. Lytter bra, og jobber ofte overtid og søndager har jeg skjønt for å rekke over alt. Men han glemmer også å gjøre avtalte ting som papirarbeid, og jeg har gått skuffet derfra mange ganger når han ikke har gjort det vi avtalte og dette går på bekostning av min helse. Jeg bytter derfor nå fastlege til tross for at han er den beste legen jeg har hatt, så håper jeg det finnes noen bedre der ute for meg.

Veldig sympatisk og hyggelig

Hyggelig og grei lege, virker som han oppriktig vil det beste for pasienten. Byttet fordi kommunikasjonen med legesekretærene fungerte dårlig.Vanskelig å få time, motvillige til å sette opp time, når jeg sendte bestillinger via internettfunksjonen fulgte de den ikke opp. Fikk vite at det ikke gjaldt akutte tilfeller, jeg hadde opplyst at det gjaldt reseptfornyelse. Akutt? Neppe. Hadde ikke dette fungert så dårlig ville jeg aldri ha byttet for Sørdal var virkelig en bra lege. Grunnen til at det blir dårlig helhetsvurdering er derfor ikke han men sekretærene.

Fantastisk

Dr. Jan Olav Sørdal er en fantastisk lege. Han tar seg god tid til pasienten sine. Klarer alltid å presse inn akutte tilfeller på bekostning av sin egen lunsj. Forklarer slik at man forstår, bruker ikke en gjeng med lege terminologi. Jeg anbefaler han til alle. Har ikke noe negativt å si om han. Har brukt han som fastlege i 10 år.

Veldig bra lege,Faktisk med stor L !

Han er høflig,viser tydelig at det meg det dreier seg om på timen, som sjeldenm er forsinket !! En unik lege i 2012 !