Ambroise Eloundou Omgba

Autorisasjon (2000)

Ambroise Eloundou Omgba er en av 17 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Ambroise Eloundou Omgba

Meget bra og god lege

Har stor respekt for legen og føler godt samarbeid. Lett å få direktetime når nødvendig.
Har alltid hatt meget god oppfølging i kritiske situasjoner.

Helt ålreit.

Akkurat det jeg forventer. Får time på dagen, grundig undersøkelse og alltid henvisning når nødvendig.

Ser det skrives en del rart Om han her, men det kjenner jeg meg ikke igjen i.

Du kan stole på denne fyren.

Fornøyd pasient

Det skrives mye rart! Denne legen er absolutt en jeg kan anbefale. Har både vært alvorlig syk og også slitt med mer dagligdagse helseproblemer, og Ambroise har behandlet alt like seriøst. Han er bild og hyggelig, ser ikke på klokka, men behandler deg ferdig. Har også møtt ham i legevaktsituasjoner (heldigvis). Han har til nå tatt riktig avgjørelser. Håper bare han blir her slik at jeg slipper å skifte fastlege!

Tar deg på alvor

Tar seg tid til å lytte, tar deg på alvor og foreslår behandling deretter. Svært fornøyd. Sympatisk og tydelig lege.

Skuffende

Hadde time for noen mnd siden med datteren min som da var 8mnd. Etter en lang periode med mye magetrøbbel ville vi sjekke ut allergier.
Han ville henvise oss videre for utredning av allergier, men ettersom tiden gikk viste det seg at han aldri sendte henvisningen..
selve konsultasjonen gikk fint, men kjente på hele meg at jeg ikke vil gå til han om jeg får plager selv en gang.
Står på venteliste hos annen lege nå.