Ambroise Eloundou Omgba

Autorisasjon (2000)

Ambroise Eloundou Omgba er en av 17 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Ambroise Eloundou Omgba

Fantastisk!

Trygg og god fastlege å komme til. Han tar deg seriøst og er ærlig og rett frem i svarene sine. Har du spørsmål svarer han på en forståelig måte og ikke på "legespråk". Han henviser raskt videre om man trenger det, og dersom han er usikker på sykdomsbildet eller behandling, sjekker han nøye i oppslaget eller databasen for fastlege. Det er betryggende å vite at han faktisk sjekker om han er usikker selv og ikke bare buser frem med bessevissersvar. Det beste jeg vil trekke frem hos ambriose, er at han er dønn ærlig med deg, du vil ikke kunne "lure" deg til en sykemelding av denne mannen - og det er BRA! Det gir meg tilit til han og hans vurdering. I tillegg er han utrolig morsom å snakke med og det er underholdene å være hos han.

Følte meg utilpass hele timen..

Har hatt denne legen en stund og etter første møte så kjente jeg at han var ikke lett å kommunisere med men var så mange på venteliste hos de andre..
Var der nå i vinterstid og skulle prate om veldig uregelmessig mens og jeg har prøvd å bli gravid i snart et år. Han viste ingen sympati.. Jeg følte meg skikkelig dum som satt der.. Han virket streng mot meg og hadde ingen empati..gråt på vei ut derfra.. Jeg tenkte med en gang at han er ikke en jeg vil kommunisere med den dagen jeg blir gravid..Jeg står nå på venteliste hos en annen lege!

Anbefaler ikke!

Jeg var hos han med miljøveileder fordi jeg var usikker på han etter tidlige lege besøk.

Det ble bare krangling mellom lege og veileder og han tok ikke hensyn til pasienten sin, det ente med at jeg nesten gråt og sa til veileder at jeg ville dra !

han er også litt ufin og brå når det gjelder sjekk av kropp

Takk og lov for at jeg og resten av familien fikk byttet lege !

ikke å anbefale.

har hatt denne fastlegen i mange år og har vært middels fornøyd.virker som det er mye som er avhengig av om denne legen har en god dag eller ikke i forhold til hvordan han møter deg og hvordan behandlig en får ,og sånn skal det ikke være ! De siste gangene vi har vært der med vår sønn på 19 mnd som har vært mye plaget med ørene og allergiplager , har han ikke tatt seg tid til å høre på hele sykdomsbilde ,heller ikke hva vi foreldre som kjenner barnet best har å si , eller å henvise oss videre til ØNH.sist var vi inne i 2 til 3 min ,han tittet gutten i øre og sa "antibiotika ".igjen..så nå har vi tatt med gutten til privat lege på Lillestrøm og fått fantastisk hjelp! Vi anbefaler ikke denne legen .

Lite handling

Blid og hyggelig kar er han, men virker ikke som legen tar problemene alvorlig selv om de er helt åpenbare.