Hanne Moen Undlien

Autorisasjon (1994)

Hanne Moen Undlien er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hanne Moen Undlien

Styr unna Hanne hvis du er en ung kvinne!

Jeg har aldri møtt en mer uempatisk lege! Jeg hadde ikke lenger mulighet til å gå på P-piller grunnet fare for blodpropp, da fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde noen andre valg, noe jeg visste ikke var sant. Jeg spurte derfor om muligheten for å gå på en minipille, men det stilte hun spørsmålstegn ved fordi jeg ikke var i et parforhold. Er det virkelig sånn i 2016 at en ung kvinne må forklare hvorfor hun vil forsette å gå på prevensjon? Dette var virkelig en ubehagelig opplevelse som jeg ikke unner noen. Jeg begynner nesten å lure på hvordan hun tar stilling til andre som kanskje er i en vanskeligere situasjon.

Utover over denne situasjonen har jeg følt at hun bagatellisere sykdom/tegn på sykdom og har en kald fremtoning til pasienten.

Kompetent og god fastlege

Vil gjerne gi tilbakemelding på min fastlege gjennom mange år; Hanne.
Hun er alltid vennlig og lyttende, inngir trygghet og gir god oppfølging.
Hun er nøktern ift medisinering, noe jeg setter stor pris på.

Kompetent og hyggelig lege!

Faglig flink og grundig lege som tar problemstillinger seriøst og som konsulterer spesialister dersom hun ikke selv har nok kunnskap. Hyggelig og imøtekommende. Anbefales!
En del ventetid for å få time, men legekontoret er enkelt å komme i kontakt med og svarer raskt.

Håpløst legesenter - fastlegeordningen virker ikke

Dette er tredje gangen (dagen) jeg prøver å ringe til dem mellom 8:00 - 08:30 om morgenen uten å komme gjennom. Får bare telefonsvarer der det sies at telefon og åpningstiden er mellom 8-16. Helt håpløst at man ikke har skrudd av svareren en hlv time etter annonsert åpningstid. De få gangene man har vær der svarer ikke til forventningene, og kan bare støtte opp om de andre som har skrevet om dette legesenteret. De ansatte der unntatt hun i resepsjonen virker som de ser pasienten som et onde som de helst ikke vil se. Hele praksisen virker sliten, og at man ikke møter pasienten med et smil. Denne kommentaren gjelder ikke bare for nevnte lege, men for dem alle. Alle tre gangene så endte vi opp på Volvat istedenfor å besøke dette senteret. Er det noe vits med fastlegeordningen når det ikke fungerer på dette legekontoret

Inkompetent

Hun virker veldig lite interessert i å høre på hva du sier,
Har vert der både for akutt psykisk og fysisk sykdom.
Hun kan finne på å avbryte meg før jeg er ferdig å snakke. og virker til tider som om at hun egentlig ikke vet helt hva hun driver med , og det kan virke som om hun svarer utydelig, og vrir unna tema for at du ikke skal gjennomskue inkompetansen.
Så alt i alt, i akutte situasjoner får du en ufin og nedverdigende opplevelse av en lege som er totalt uinteressert i å hjelpe.