Rebekka Johnsen Wangensteen

Allmennlegespesialist, barne- og ungdomspsykiater og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barne- og ungdomspsykiatri

Autorisasjon (2002)

Majorstukrysset legegruppe Telefonnummer22 95 55 9022 95 55 ...
Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo
Rebekka Johnsen Wangensteen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rebekka Johnsen Wangensteen

Alltid dårlig tid

Prøver alltid å få deg ut av kontoret fortest mulig. Spurte henne om å ta en titt i øret til barnet mitt etter at hun hadde ørebetennelse, men det var ikke i sammenheng med det aktuelle besøket. I stedet for å bare ta en kjapp titt, fikk jeg DEN forklaringen om hvor dårlig tid hun hadde.
Personalet i resepsjonen er det mest misfornøyde og uvennlige som jeg har noen gang opplevd hos en lege. Venterommet er sliten og ikke akkurat det reneste.

Utrolig hyggelig og kompetent lege

Etter et par år hos det jeg trodde var bare sånn "Oslo-leger" var kom jeg til Rebekka, som viste seg å være en utrolig flink lege. Jeg kom til henne ved en tilfeldighet ved bytte på legelistene. I det som skulle være en kort oppfølgingtime tok Rebekka seg virkelig tid til å bli kjent med meg og min situasjon. Ettersom jeg har flytte til utlandet er jeg automatisk blitt tatt vekk fra fastlegelisten hennes, men jeg fikk beskjed om å ringe når som helst om det skulle være noe, og om jeg kom tilbake til Oslo skulle jeg ringe hennes legekontor og det skulle fikses plass. Har aldri følt meg så komfortabel med en lege som henne.

Dyktig fastlege

Jeg har bare vært hos Rebekka Wangensteen et par ganger. Mitt førsteinntrykk er positivt. Hun har satt seg grundig inn i mine diagnoser og brukt tid på å gå gjennom medisiner og andre viktige ting. Jeg opplever at hun er lett å kommunisere med og at hun tar pasientene på alvor. Jeg føler at dette vil bli et fint og trygt fastlege/pasientforhold.

God fastlege

Rebekka Wangensteen var seriøs og tok seg tid til å gjøre ordentlige undersøkelser. Jeg fikk et veldig godt inntrykk av fastlegen.