Bengt Anders Wedén

Autorisasjon (2000)

Bengt Anders Wedén er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bengt Anders Wedén

Holder ikke mål.

For mange pasienter i forhold til at han kortere uker enn andre leger pluss at han holder foredrag hver uke. 2-3 uker fra man trenger legehjelp til man faktisk får det. Han er en hyggelig person, men det holder ikke for en lege. Han er konservativ og lite åpen for annet enn det han lærte på medisinstudiet en gang i tiden. Han hadde ikke satt av tid til å se gjennom journalen min før jeg kom, så de første 15 minuttene gikk til det. Så satt han og trykket på pcn resten av timen. Og legeerlæringer pluss sykemeldinger var dårlig skrevet og ellers mangelfulle. Passer kanskje for noen, men ikke for meg.

Har gode intensjoner

Legen har klart gode intensjoner og han virker sympatisk, men han gjør en del feil og dessverre. Han stiller diagnose for raskt, han gjør også noen (av og til grove) administrative feil som en svenske har påpekt et sted her. Jeg har nøyaktig den samme opplevelse som svensken. Han er veldig intuitiv, og grei fyr. Han er intelligent, men kanskje han er sliten og lei av å ta inn andre pasienters probleer innover seg at han ikke klarer å ta inn og forsøke å forstå mer.

Det er ikke nødvendigvis viljen det skorter på, men at ett eller annet i han sier stopp som selvbeskyttelses mekanisme. Skjønner at det er grenser for hvor mye leger kan ta pasienters problemer med seg. Men det er kanskje derfor det finnes terapeuter osv. for leger er slitne og som kanskje empatiske av seg.

Fantastisk lege!

Dr. Weden er veldig flink til å lytte, og forklarer deg ting på en måte du forstår. Han er morsom og lett å spørre om "pinlige" ting. Han tar deg også veldig seriøst:)

Anbefalles på det sterkeste!

Lite stressad

Han är snäll och har goda intentioner men han är ganska stressad och tar sig inte tid. Ställer en diagnos efter 5-10 min utan att ställa frågor. Han gör en del administrativa misstag också, glömmer sända papper etc.

Veldig fin fyr

Lyttende og entusiastisk lege. Anbefales! Praktisk beliggenhet i Bogstadveien.