Ben Li Zhang

Autorisasjon (2000)

Atrium Legesenter Telefonnummer22 44 24 2022 44 24 ...
Eckersbergsgate 30 0260 Oslo
Ben Li Zhang er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ben Li Zhang

Usedvanlig dyktig!!

Med medisinsk utdannelse både fra Kina og Norge har BenLi fagkunnskaper utenom det vanlige. Det at han kombinerer vestlig medisin med kinesisk medisin som er ulike men som i mange sammenhenger viser seg å utfylle og støtte opp om hverandre. BenLi har en helt særegen innsikt og kompetanse han har gitt meg svært god behandling i samsvar med mitt behov. Han viser stort engasjement og evne til å observere og fange opp symptomer som utallige spesialister på sykehuset dessverre har oversett og feilbehandlet.
Som pasient hos BenLi føler jeg meg svært godt ivaretatt, både profesjonelt og menneskelig. Han har gjort meg mye bedre og med dette gitt meg styrke til å ville fortsette å leve.

Forskrekkende

Fra å bli skreket til av en hissig resepsjonist (fordi hun ikke fant min baby på systemet - og sa at det var min skyld og at jeg måtte ordne oppi det selv, selv om det visste seg å være hennes skyld) - til en veldig distre og uintressert lege, som både glemte å gi meg resept, ga meg helt feil hjelp og spurte meg det samme spørsmålet 3 ganger (han var ikke tilstede under timen). Det er den absolutt værste behandlingen jeg har noen gang fått fra en fastlege kontor.

For å ikke nevne at jeg fikk en inkasso varsel fra dem på nesten 1000kr for noen uker siden, selv om jeg hadde betalt timen min! Jeg måtte sende inn bevis på at jeg hadde betalt, noe som jeg hadde, og da fjernet de den, men uten noen beklagelse i det hele tatt.

Advarer mot Atrium legesenter på det sterkeste.

Horrible attitude

The attitude is so horribel. The secretary barely speaks Norwegian or english. The doctor Benli Zhang doesn’t care about he’s patients. He doesn’t even say hi or bye or look at you when you come to the appointment. What a horrible experience. Wouldn’t recommend it to anyone.

Veldig flink lege

Ben Li Zhang har vært min fastlege en del år og jeg er veldig fornøyd med hans undersøkelser og behandlinger. Han snakker helt flytende norsk og etter det jeg vet har han tatt full legeutdanning i Norge i tillegg til sin legeutdanning fra Kina. Jeg stoler alltid på hans legepraksis ettersom han har alltid hjulpet meg med mine helseproblemer.

Trygg og kunnskapsrik lege

Dr. Zhang har vært min fastlege helt siden denne ordningen ble innført i 2001. Da jeg den gang skulle velge min fastlege, rådførte jeg meg på min arbeidsplass og min sjef har anbefalt Dr. Zhang. Han og hans familie har på det tidspunktet gått til Dr. Zhang allerede i flere år og han har fortalt meg flere historier om hvordan Dr. Zhang har hjulpet både barn, voksne og eldre med ulike helseplager.
Min erfaring med ham som min fastlege er veldig bra. Han er en lege som i sitt arbeid kombinerer det beste av to verdener: vestlig medisin og kinesisk medisin. Denne kombinasjonen setter jeg veldig stor pris på fordi ingenting er verre enn å belaste kroppen med tabletter i en situasjon hvor akupunktur eller kopping kan ordne opp i et helseproblem uten bruk av medikamenter. Jeg har full tillit til hans praksis siden han har cirka 30 års legeerfaring innen både vestlig og kinesisk medisin og han snakker helt flytende norsk så kommunikasjon med ham har aldri vært et problem.