Ben Li Zhang

Autorisasjon (2000)

Atrium Legesenter Telefonnummer22 44 24 2022 44 24 ...
Eckersbergsgate 30 0260 Oslo
Ben Li Zhang er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ben Li Zhang

ser ikke opp fra pcen

Han sitter og skriver på pc hele tiden og klare ikke å la merke at det er faktisk et menneske som sitter foran ham. Jeg syns det var helt forferdelig. Jeg har prøvd flere ganger men det er aldri bedre. Jeg måtte bytte til en annen fastlege.

En veldig dyktig lege

Ben Li Zhang har vært min fastlege i mange år. Jeg kan ikke få fullrost nok hans faglige dyktighet, både til å behandle og stille diagnose. Selv har jeg vært plaget av artrose i ledd og søvnløshet som jeg har fått god hjelp for, og jeg er per i dag ikke plaget av dette. Jeg vil også nevne at min mor var svært plaget av betennelse i huden og var innlagt på Rikshospitalet (som det het den gangen) uten at de klarte å finne ut av hva som feilte henne. Jeg bestemte meg da for å ta henne med til dr. Zhang . Han forsto hva årsaken til sykdommem var og behandlet henne for det. Da hun senere kom tilbake til sykehuset , forsto de ikke hva som hadde skjedd. Dessverre var de lite interessert i å høre på hva slags behandling hun hadde fått hos dr. Ben Li Zhang.
Et lite minus kan være at han har vært litt uryddig med tidene. Det synes jeg imidlertid at han i det siste har forbedret seg veldig på. Og når jeg vet at jeg får så god medisinsk hjelp, er det til å leve med. Anbefales!!

Umulig å få time

Nå ser jeg meg nødt til å bytte fastlege for min datter og meg, da det er helt umulig å få time her til vanlige sjekker. Har fått time én gang, ellers har heg brukt Volvat. Ekstremt vanskelig å komme gjennom på telefon, og på svareren sier de at man kan sende mail, men jeg har ikke opplevd å få svar på mailer. Dette gidder jeg ikke lenger, og bytter fastlege NÅ. Den ene timen jeg hadde opplevdes som språklig tung, jeg hadde 40 i feber og en opplagt halsbetennelse. Legen spurte meg flere ganger om jeg kanskje hadde kjønnssykdommer. En ikke spesielt hyggelig opplevelse for en dame på 37 år som hadde vært gift i 11 år og nettopp blitt enke. I tillegg måtte jeg vente i halvannen time på å komme inn.

Dyktig, men stresset.

Han er en meget dyktig lege. Fant en gang noe hos meg som ikke min forrige hadde funnet, da jeg hadde nettopp byttet til Ben Li og nettopp hadde vært hos min tidligere fastlege. Men fullstendig enig i at han ofte er for stresset og man må sitte altfor lenge på venterommet.

Vurderer å få en ny fastlege

Ekstreme forsinkelser til tider. Hver gang måtte jeg vente 40 min eller nesten en time, og fikk ikke forklaring eller noen beskjed.
Usikkert på om han er travelt eller stresset. Har fått følelsen at han har ikke god tid for deg.
Vurderer å få en ny fastlege.