Ben Li Zhang

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 65 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2000)

Ledige plasser

228 av 1800

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Atrium Legesenter Telefonnummer22 44 24 2022 44 24 ...
Eckersbergsgate 30 0260 Oslo
Vis kart
Ben Li Zhang er en av 603 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(40)
40 vurderinger
Tilgjengelighet
(28)
28 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(31)
31 vurderinger
Service
(25)
25 vurderinger

Siste vurderinger av Ben Li Zhang

Mye forsinkelse

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har brukt BenLi i mange år mens jeg bodde i Oslo. Opplevde han som trivelig, men med helt ekstreme forsinkelser til tider. Ikke uvanlig å måtte vente 45-60 min over tiden, uten noe forklaring. Personalet setter også opp første time en halvtime før legen er tilstede, noe som selvfølgelig gjør at hele dagen kommer skjevt ut. Tar deg på alvor men har altfor mye å gjøre til å kunne yte topp service til pasientene.

Helt greit!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hade mitt första besök hos han idag och det var lite stressigt, men han gjorde jobben sin bra efter jag sade mitt ärende.

Norges beste lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Benli har reddet mitt liv mange ganger. Han reddet også min mor da hun fikk hjertestans.

Her går det unna!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lett å få time, men virker overbooka. Alltid lang kø på venterommet og du må regne med å sitte langt forbi din tid. Gjerne en time over - uten noen beskjed eller begrunnelse. Både i resepsjonen og hos legen har de det så travelt at man får følelsen av å være litt i veien og til bry.

Har hatt 5-6 konsultasjoner. Er ikke supermisfornøyd, men kommer til å bytte lege nå.

begge deler

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

er ofte oppmerksom, men ikke alltid . det tror jeg er fordi han nesten alltid er så stresset. har opplevd at hankan virke ukonsentrert og skriver ut annen medisin enn den jeg ba om, virker ikke alltid som om han hører hva jeg sier fordi han ikke da svarer. har også vært oppmerksom og tatt seg tid, men kan av og til stresse med at det er andre som venter. har også vært stresset selvom han holder tiden og vi har god tid. kan også være menneskelig og vennlig, men som sagt ofte stressa. får ikke alltd sagt det jeg har å si på telefon heller fordi han kan legge på røret før jeg er ferdig.kan legge for mye ansvar på pasienten ved å be ham/henne om å purre på blodprøver eksternt, noe som er hans ansvar. skriver for dårlige legeerklæringer.kan vise lite ansvar for uproff oppførsel fra ansatte.