Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg

Autorisasjon (1991)

Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg

Lite medmenneskelig og svært lite løsningsorientert

Sjeldent vært hos en lege som er så lite medmenneskelig.

Pratet stort sett bare i ring, uten å komme med noen fornuftig - hverken når det gjaldt årsak eller løsninger.

Etter mye spørsmål fra min side ble han ufin i tilbakemeldinger og irritert, rett og slett ikke interessert i å hjelpe meg. Han viste ekstremt lite forståelse.

Føler meg heldig som har dr. Østberg som fastlege!

Har hatt dr. Østberg om fastlege i mange år, er meget fornøyd - på alle måter! Blir sett, hørt og fulgt opp.

Dyktig og grundige lege!

Jeg har vært pasient hos Østberg i tre år nå. Jeg opplever han som veldig grundig, løsningsorientert og faglig dyktig. Han har tatt meg på alvor, og sendt meg videre til sykehus når det har vært nødvendig. Han er god å snakke med, og har hjulpet meg gjennom et par utfordrende hendelser. Alltid ganske lang ventetid, men har aldri opplevd at legen ikke har hatt tid til meg, så da går det egentlig greit. Anbefaler denne legen på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Jeg bytter fastlege nå pga flytting, men jeg vil virkelig anbefale Tord Østberg som fastlege. Han er veldig lyttende og grundig, og jeg har følt meg veldig godt ivaretatt.

Beste legen jeg har hatt!

Østberg er en utrolig dyktig lege. Jeg føler at han virkelig ser meg, mine behov og at jeg er ivaretatt som pasient. Jeg stoler på hans anbefalinger og føler virkelig at jeg er heldig som har han som fastlege. Litt ventetid er det alltid, men han er forberedt, kjenner til journalen min. Fantastisk lege - jeg kommer til å ha han så lenge som jeg kan.