Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg

Autorisasjon (1991)

Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg

Den beste legen

Denne legen er den mest empatiske legen jeg har hatt. Jeg har hatt han som lege siden 2006. Han viser mye respekt for sine pasienter.
Han er ekstra tålmodig, grundig og profesjonell.

Legesenterets lokale er en av de reneste som finnes. Ansattene er også veldig serviceinnstilte.

snil og hjelpsom lege svært fornoyd

Har brukt h han siden 2001 har aldri tenkt å bytte fantastik flink få all hjelp man trenger for helse situasjonen din jeg gi han fem stjerne

Svært fornøyd!

Grundig lege som lytter og er empatisk. Har han som fastlege, og ønsker ikke å bytte til noen annen. Alltid god hjelp, både med små og store ting. Også svært god på oppfølging. Som andre har skrevet er det litt ventetid, men sammenlignet med andre er det nok ikke så ille. Bra at man kan bestille time både på telefon, nett og sms. Er for øvrig også fornøyd med øvrige ansatte på Majorstuhuset legegruppe, alltid hyggelige og hjelpsomme.

Utrolig grundig, dyktig og tilstedeværende lege

Jeg har hatt dr. Østberg som fastlege i ca 6-7 år. Utrolig grundig, seriøs og ivaretagende lege, som alltid lytter til meg, tar seg den nødvendige tiden og tar meg på alvor. Kunne ikke tenke meg noen annen fastlege. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og sympatisk lege

Dr. Østberg er en dyktig, grundig og sympatisk lege. Et minus er at han alltid er forsinket, men samtidig er det kanskje et tegn på at han ikke avskjærer pasienten etter de ti minuttene som var satt av, men tar den tiden det måtte trenge for hver enkelt?