Morten Øwre

Autorisasjon (1997)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Morten Øwre er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Øwre

Stresset og uinteressert

Ble anbefalt han som fastlege for en stund tilbake. Mitt første møte med han var positivt, men etter hvert så har han virket fullstendig uinteressert i det jeg har og si, og veldig stresset. Lytter ikke, og virker passiv-agressiv.. Har prøvd å fått fornye resept uten å måtte komme på en time, da jeg har en veldig travel hverdag. Dette var ikke aktuelt.. Det finnes ikke forståelse for hvordan man har det og hvordan ens livssituasjon er.
Virker som en mann som ikke har tid til sin egen jobb og pasientene sine.. Jeg har hatt en fastlege nesten hele mitt liv, men når jeg flyttet så måtte jeg bytte. Dette er nok en av mine dårligste valg jeg har tatt. Veldig misfornøyd..

Stresset og utålmodig

Man blir ikke møtt med en håndhilsen.
Ofte lang ventetid og virker stresset.
Tar ikke initiativet til å spørre om en operasjon som er utført bare for noen måneder siden.
Imøtekommer ikke pasientens ønske om time hos spesialist eller utvidelse av diverse prøver.
Er kort og litt irritert dersom pasienten har flere problemer som ønskes belyst. igjen, muligens tidspress.
Han er sikkert en dyktig fagperson, men trenger et kurs i vennlig pasientbehandling.

Vennlig og kunnskapsrik

Jeg har hatt Morten som fastlege i gått over 10 år. Jeg har alltid fått time ved behov. Jeg har fått god oppfølging av de plager jeg har og har hatt. Ved behov har jeg blitt henvist til spesialist.

Fantastisk lege

Øwre er en veldig god, sympatisk og dyktig lege. Inntrykket mitt er vel heller at de meg negative opplevelser oftere legger igjen melding her, enn de med positive erfaringer.

Treffsikker, effektiv og ryddig

Har holdt liv i meg hittil. Hva mer trenger man en lege til?
Har truffet blink på alle diagnoser. Kan virke litt distre, men det gjør gjerne tenkere. Jobber i stort og faglig miljø og mitt inntrykk er at de samarbeider godt.