Morten Øwre

Autorisasjon (1997)

Din Lege AS Telefonnummer22 54 05 0022 54 05 ...
Fredrik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Morten Øwre er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Øwre

Empatisk, lyttende og kompetent

Jeg opplever Morten Øwre som en varm, imøtekommende og dyktig fastlege. Han er opptatt av hele mennesket. Han er lett å komme i kontakt med via E-konsultasjon og følger alltid opp. Noe ventetid for legetime.

Trygt, veldig flink lege

Veldig fornøyd. Alltid hyggelig og hjelper godt. Kunne aldri tenkt meh å bytte lege. Det er aldri noe problem med Morten.

Full tillit

Morten har vært min fastlege siden 2010. Jeg har full tillit til ham som lege - faglig kompetent, henviser til spesialist når det er riktig osv. Vi vet alle om fastlegers travle hverdag... Jeg er også imponert over hvordan klarer å prioritere - og følge opp raskt det som krever det.

Fantastisk lege

Jeg har hatt Dr. Øwre som fastlege i hvertfall 16 år. Han er genuint engasjert i mitt velbefinnende og er nøye i utredning. Veldig god oppfølging, og han holder seg tilsynelatende faglig oppdatert. Han er flink til å kjenne sine egne begrensinger og henviser videre til aktuell spesialist.

God og kunnskapsrik

Har hatt Øwre som fastlege i over 15 år. Opplever at han er dyktig, vennlig, imøtekommende, grundig, og streng når han må! Veldig fornøyd både med veiledning og oppfølging. Han har også blitt flinkere til å være punktlig 👍