Morten Øwre

Autorisasjon (1997)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Morten Øwre er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Øwre

Full tillit

Morten har vært min fastlege siden 2010. Jeg har full tillit til ham som lege - faglig kompetent, henviser til spesialist når det er riktig osv. Vi vet alle om fastlegers travle hverdag... Jeg er også imponert over hvordan klarer å prioritere - og følge opp raskt det som krever det.

Fantastisk lege

Jeg har hatt Dr. Øwre som fastlege i hvertfall 16 år. Han er genuint engasjert i mitt velbefinnende og er nøye i utredning. Veldig god oppfølging, og han holder seg tilsynelatende faglig oppdatert. Han er flink til å kjenne sine egne begrensinger og henviser videre til aktuell spesialist.

God og kunnskapsrik

Har hatt Øwre som fastlege i over 15 år. Opplever at han er dyktig, vennlig, imøtekommende, grundig, og streng når han må! Veldig fornøyd både med veiledning og oppfølging. Han har også blitt flinkere til å være punktlig 👍

Halleluja

Hadde Øwre som fastlege for 16 år siden, flyttet og var heldig å få ham tilbake. Lytter til pasienten og er høflig, mild og lydhør. Terningkast 6 😊

Grundig, kunnskapsrik og praktisk

Min fastlege i ca 20 år. Kunnskapsrik, grundig og omtenksom. Føler meg meget vel ivaretatt og alvorlig viderebehandlingsetater har gitt Øwre kompliment for tidlig korrekt satt diagnose med overføring til spesialbehandling