Morten Øwre

Tlf: 22 55 06 88 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Morten Øwre er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Øwre

Treffsikker, effektiv og ryddig

Har holdt liv i meg hittil. Hva mer trenger man en lege til?
Har truffet blink på alle diagnoser. Kan virke litt distre, men det gjør gjerne tenkere. Jobber i stort og faglig miljø og mitt inntrykk er at de samarbeider godt.

Trygg og kunsskapsrik

Beste legen jeg noensinne har møtt, flink på alle områder :) Han bruker god tid, lytter og spørr relevante spørsmål, sørger for henvisninger er meget hyggelig og kultivert mann. Anbefales på det sterkeste.

Moraliserende og nedlatende

Jeg har hatt Øwre som fastlege en stund og var godt fornøyd lenge. De siste gangene jeg har vært der har han virket stresset, hatt dårlig tid, ikke lyttet og vært nedlatende. Når man opplever traumatiske ting forventer man en lege som lytter uten og komme med forslag/tilbakemeldinger som er direkte moraliserende/nedlatende.

Etter sist time har jeg begynt å se etter en ny fastlege.

Kunnskapsrik og trygg

Ærlig i vurderinger. Later ikke som å vite om skader/sykdom det umulig kan konkluderes i. Fint å møte en som søker å finne riktig svar, uten å konkludere for fort. Mange leger later som å vite for å gi et sikkert inntrykk.

Lite interessert i meg som pasient

Har brukt han som fastlege siden ordningen ble innført, og har stort sett vært fornøyd, men den senere tid har han blitt mer og mer stresset og har vist liten interesse for meg som pasient. Siste konsultasjon sa han at han ikke hadde tid til meg lenger. Jeg velger derfor å finne meg en ny fastlege.