Morten Øwre

Allmennlegespesialist og fastlege

Autorisasjon (1997)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Morten Øwre er en av 597 fastleger i Oslo

Om vurderingene

Siste vurderinger av Morten Øwre

Trygg og kunsskapsrik

Beste legen jeg noensinne har møtt, flink på alle områder :) Han bruker god tid, lytter og spørr relevante spørsmål, sørger for henvisninger er meget hyggelig og kultivert mann. Anbefales på det sterkeste.

Moraliserende og nedlatende

Jeg har hatt Øwre som fastlege en stund og var godt fornøyd lenge. De siste gangene jeg har vært der har han virket stresset, hatt dårlig tid, ikke lyttet og vært nedlatende. Når man opplever traumatiske ting forventer man en lege som lytter uten og komme med forslag/tilbakemeldinger som er direkte moraliserende/nedlatende.

Etter sist time har jeg begynt å se etter en ny fastlege.

Kunnskapsrik og trygg

Ærlig i vurderinger. Later ikke som å vite om skader/sykdom det umulig kan konkluderes i. Fint å møte en som søker å finne riktig svar, uten å konkludere for fort. Mange leger later som å vite for å gi et sikkert inntrykk.

Lite interessert i meg som pasient

Har brukt han som fastlege siden ordningen ble innført, og har stort sett vært fornøyd, men den senere tid har han blitt mer og mer stresset og har vist liten interesse for meg som pasient. Siste konsultasjon sa han at han ikke hadde tid til meg lenger. Jeg velger derfor å finne meg en ny fastlege.

Introvert og til dels nedlatende

Etter å ha ventet i overkant av en time på legevakten kom jeg inn til min 5-10 min konsultasjon hos Øwre. Han konluderte raskt med at intet var galt da jeg beskrev mine to siste døgn med smerter. Jeg var nesten glad da mine laboratorieprøver påviste mine antagelser. Jeg går sjelden til lege noe jeg er glad for etter dette besøket. Dersom han trodde at jeg kom for å få medfølelse, sykmelding eller som et tidsfordriv så tok han feil på alle tre punkter.

Vis flere...