Morten Øwre

Autorisasjon (1997)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Morten Øwre er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Øwre

Flink lege

Jeg har et godt inntrykk av Morten Øwre! Han er kunnskapsrik og effektiv. Tar meg på alvor.

Legekontoret han er tilknyttet har jeg derimot dårlig erfaring med. Mye rot; surr med timebestillinger, avbestillinger. De som jobber i resepsjonen fremstår som sure og lite servicemindede.

Hadde det ikke vært for at han er så flink hadde jeg byttet fastlege.

Trygg og rolig lege

Jeg har hatt Morten Øwre som fastlege siden 2001, fra jeg så å si aldri gikk til lege og til jeg de siste årene har hatt en autoimmun sykdom som gjør at jeg må innom til regelmessige kontroller. Morten er svært grundig, nøler ikke med å ta kontakt med annen ekspertise, og har en lun humor som glimter til innimellom. Han er dog en smule innadvendt, og "brauter" ikke akkurat - men han lytter og tar hensyn til mine innspill.

Jeg vil absolutt anbefale Morten til andre, men ja - det er tidvis lang ventetid på denne klinikken.

En god lege

Jeg har alltid vært veldig fornøyd med denne legen.
Hjelpsom, imøtekommende, og vennlig.

hastverk, manglende innsikt og empati

Jeg har vært pasient hos Øwre et par år, og byttet ham ut, da jeg opplevde at det alltid var dårlig tid til meg som pasient, alltid forsinket, følte at jeg aldri fikk forklart hva som var galt, og han hadde ikke tid til å forklare meg hva han mente.
sykemeldinger og resepter "satt løst", uten at det egentlig var noe positivt.

håper han reduserer pasientantallet sitt, og gir hver enkelt pasient litt mer tid, og litt mer oppmerksomhet, da Øwre nok egentlig er en god lege....

Kompetent og faglig dyktig!

Morten er en veldig dyktig almenlege som har tatt hånd om meg når det har trengts i mange år. Hyggelig og tilstedeværende