Morten Øwre

Autorisasjon (1997)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Morten Øwre er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Øwre

Jeg liker ham

Men så er jeg også født og oppvokst på Frogner. Han er en typisk frognerlege. Funker for meg. Virker faglig sterk. Med 2200 pasienter i stallen, skjønner jeg at han har dårlig tid. Men jeg skal ikke bytte.

Arrogant, stressa

Hadde akkurat en skikkelig dårlig legeopplevelse (legevaktording hos DinLege) etter laaaaaaang ventetid. Ble nærmest kastet på døra av Dr. Øwre når han konstaterte at det var ingen livstruende sykdom det var snakk om. Budskapet er en ting, men måten det kommunisreres på er helt uakseptabelt. Ingen drar til lege som tidsfordriv, og en slik oppførsel er ikke akkurat helbredende. DinLege er pengemaskin, flere ukers kø for å treffe "fastlege". Neiognei, jeg bytter i dag!

Pompøs

Ikke videre godt inntrykk. Besserwisser og for mye fokus på datamaskinen og for lite fokus på/tid til pasienten. Snakker ovenfra og ned.Tar seg lett nær av ting. Anbefales ikke.

STYR UNNA!!

Får ikke beskrevet uten å legge ut i alt som har skjedd og blitt gjort, forruten STYR UNNA!
Ser på han som arrogant, lite vilje til å lytte, han klarer ikke se personen som et eget individ og at folk er forskjellige, sykt varierende humør og da mye dårlig humør!, gjør antagelser uten¨å faktisk ha snakket ut med pasienten. Nei, som sagt, styr unna!

Arrogant

Jeg opplever Dr. Øwre som arrogant, nedlatende og altfor travel. Han er ikke flink med mennesker og tar seg ikke tid med sine pasienter. Er IKKE å anbefale.