Cathrine Ramstad Andersen

Autorisasjon (2003)

Onsøy Legesenter Telefonnummer69 33 75 3069 33 75 ...
Pancoveien 22A 1624 Gressvik
Cathrine Ramstad Andersen er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Cathrine Ramstad Andersen

Trygg og hyggelig

Er meget lett å snakke med. Alltid blid og imøtekommende. Føler at en blir tatt på alvor og blir godt fulgt opp.

Trygg forståelsesfull

Nydelig jente, med masse kunnskap og gir meg veldig trygghet og tar godt vare på hele familien min. Hun møter meg alltid med godt humør, å vi ler minst en gang når jeg er der, selv i veldig vanskelige situasjoner. Henviser meg videre til veldig dyktig spesialister

Tar seg tid til pasienten og lytter

Gir en følelse av at jeg blir tatt godt vare på. Tar seg tid til meg og anbefaler flere alternativer og vurderer hva som kan passe best for meg 👍🏻

Kjempeflink lege <3

Cathrine R. Andersen har jeg hatt som lege i 2 år. Har aldri vært så mye til lege før, men jeg har vært en del til henne de siste 2 årene. Hun har hjulpet meg med å bli henvist til undersøkelser for å finne ut hva som var mine sykdommer. Hun lytter og tar meg på alvor. Får time i løpet av en uke, får hastetime samme dag hvis det er noe akutt. Litt venting er det, men flere ganger har jeg bare ventet toppen 5min. før jeg har kunnet gått inn til timen. Hun har mye kunnskap og er det noe hun er litt usikker på søker hun opp det og finner det ut mens du er der. Hun er god til å forklare deg ting i forhold til det du lurer på, slik at det er forståelig.

Desverre så gikk det ikke.

Jeg ville gi henne en sjanse men desverre så bytter jeg lege nå. Uinteressert i både pasient og sykdom. Ser mest i pc. Må spørre om alt. Etter å ha vært syk i 6 mnd med forkjølelse så har hun ikke en gang lyttet på meg eller tatt crp på eget initiativ. Jeg ble bedt om selv å velge dosering for stoffskiftet.