Cathrine Ramstad Andersen

Autorisasjon (2003)

Onsøy Legesenter Telefonnummer69 33 75 3069 33 75 ...
Pancoveien 22A 1624 Gressvik
Cathrine Ramstad Andersen er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Cathrine Ramstad Andersen

Dyktig

Trygg og faglig dyktig, lyttende og omsorgsfull lege. Noe lang ventetid når man skal inn til time men ut over dette perfekt lege for oss

Flink lege, men altfor lang ventetid.

Legen er veldig flink, hun lytter alltid til det jeg sier og hjelper meg med å forstå det jeg lurer på.
Men en negativ ting er at hun må ha for mange pasienter. Det er lang ventetid på legetime, sist gang jeg bestilte var min legetime 20 dager frem i tid.. Det er lenge å vente når man har helseplager og ikke engang vet hva det er, (nå sporer jeg av littegrann) og så kvier jeg meg alltid for å gå til legevakten, for der får jeg alltid beskjed om at de ikke vil gjøre noe for dette er noe fastlegen skal gjøre.

Mistenker at hun også bruker lang tid på pasientene, det er kjempebra! Men det krasjer helt hvis en har for mange pasienter, for da går det ut over alle andre som sitter og venter. Hver gang jeg er hos henne prøver jeg å være så rask som mulig med tanke på andre pasienter som sitter på venterommet, når jeg går ut kommer jeg på hva jeg også skulle spurt om.
Når jeg har en avtalt tid så møter jeg opp 15 minutter før tiden. Men jeg må alltid sitte 45 minutter til 1,5 time etter avtalt tidspunkt før jeg endelig får kommet inn. Dette er et irritasjonsmoment, og dette fremstår som dårlig planlegging av legekontoret.

Her må legekontoret ta grep snart og korte ned på ventetiden på venterommet, og finne en løsning på at pasienter må vente flere uker på å få legetime. Dette har vært et problem i flere år.

Trygg og faglig dyktig

Hører på meg og sender meg videre til rette instanser. Jeg er fornøyd:-) Blid og hyggelig. Får time raskt ved behov.

Veldig fornøyd, empatisk og lyttendes

Veldig dyktig og empatisk, tar seg tid til å lytte.
Fremstår som faglig dyktig. Tar ting alvorlig og lar deg være med i prosessen

Spesiell lege

Tar ikke å undersøke min sønn for infeksjon i kroppen! Skriver bare ut resept etter at han hadde en crp på 114! Så spør jeg hva han får og hvorfor får jeg lite forklaring.
Virker redd for NAV. Og har ikke peiling selv på hvordan reglene er.
Må selv foreslå videre utredning, som har vist seg å være riktig.
Er mer opptatt av PC enn meg som pasient.
Har aldri kommet inn til legen etter avtalt tid, jeg bruker å ringe før jeg drar dit for å høre hvor forsinket hun er og d er ofte.
av og til så er hun dyktig, er hun usikker så henvender hun meg andre plasser.
men virker litt uinteisert i d hun jobber med dessverre.